کد خبر 992610
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
رابطه مستقیم رشد اجاره‌بها با نرخ عمومی تورم/حال نزار مستاجران و فرصت‌هایی که می‌سوزد

بررسی قیمت اجاره در بازار مسکن حاکی از آن است که سوئیت ۳۵ متری واقع در خیابان ایران با شرایط ۲۰ میلیون تومان رهن و اجاره ماهانه ۲.۵ میلیون تومانی عرضه شده است.

به گزارش مشرق، در حال حاضر یک دستگاه آپارتمان 60 متری یک سال ساخت واقع در خیابان قیام (منطقه 12) با شرایط 75 میلیون رهن کامل برای اجاره فایل شده است.

بیشتر بخوانید:

پنت‌هاوس نشین ها نسخه قفس ۳۸متری برای مردم می‌پیچند

یک واحد مسکونی 75 مترمربعی در دروازه شمیران با رهن 85 میلیونی و اجاره 900 هزار تومان عرضه شده و رهن و اجاره ماهانه واحد 45 متری در همین منطقه به ترتیب 45 میلیون و یک میلیون و 250 هزار تومان است.

همچنین رهن یک دستگاه آپارتمان 85 مترمربعی واقع در هرندی 70 میلیون تومان و اجاره ماهانه 1.1 میلیون تومان است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
    6 0
    اشکالی نداره عوضش رییس جمهورمون و وزرای محترم به پیروی از فرمایش مانور تجمل مرحوم هاشمی رفسنجانی در کاخ ویلاهای دهها میلیاردی ساکن هستند!
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
    2 0
    اهالی معزز تهران پوز ثروت و تهران دادند و مسابقه قیمت گذاشتند تبعات آن را بایستی برای امروز می سنجیدند - هنوز عده ای تصور می کنند این ارقام ثروت افزوده برای آنها است غافل ازاین هستند که کشتی اقتصادرا در دریا دارند سوراخ می کنند تا همه را غرق کنند
  • SE ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
    2 0
    چون ارزش میلیون دیگه میلیون نیست بلکه هزار است که میشه 3 هزار تومن.
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
    0 0
    یکی از اشکالات توی شهرهای دیگه مثل شهر ما اراک اینه که درآمدی که توی اراک کسب میشه مثل درآمدی که توی تهرانه نیست بلکه خییییلی کمتره ولی هزینه ها و خریدها مثل تهرانه . بعضی از خانه ها توی محله های بسیار معمولی و دور از مرکز شهر ، تا یک و نیم میلیون تومان هم اجاره دارن . ما که چهارساله ازدواج کردیم و درآمد ثابت و زیر یک و نیم میلیون داریم و 9 میلیون پول پیش داریم نمیدونیم کجا بریم ؟ الان هم توی منزل یکی از آشناهامون هستیم ولی تا کی نمیدونیم !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس