کد خبر 992508
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶
بیرانوند و رحمتی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران با انتشار حکمی، یک جلسه محرومیت را به علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، این حکم در پی حرکت علیرضا بیرانوند در هنگام خروج از زمین در دیدار برابر تراکتور در هفته دوم و با رای ارکان انضباطی صادر شده است. نکته مهم در ابلاغ این حکم، اخبار قبلی مربوط به حکم محرومیت تعلیقی دروازه بان ملی پوش پرسپولیس بود. بیرانوند با حکمی که کمیته اخلاق بعد از ماجرای او با یکی از ماموران انتظامی صادر کرده بود، در صورت تخلف اخلاقی باید سه جلسه محرومیت اضافی را نیز بگذارند. اما در حکم کمیته انضباطی اثری از محرومیت سه جلسه ای نیست.

یکی از اعضای کمیته انضباطی می گوید: حکمی که قبلا برای این گلر صادر شده مربوط به کمیته اخلاق است و ارتباطی به کمیته انضباطی ندارد. اگر علیرضا بیرانوند تخلفی انجام بدهد که دوباره از سوی کمیته اخلاق مورد بررسی قرار بگیرد و حکمی بابت آن صادر شود، او باید سه جلسه محرومیت تعلیقی را نیز پشت سر بگذارد. اما از نظر کمیته انضباطی که مستقل از کمیته اخلاق کار می کند، بیرانوند به همان یک جلسه محرومیت محکوم شده است و بنابراین نمی تواند در اولین بازی تیمش، پرسپولیس را همراهی کند.

بیشتر بخوانید:


کمیته انضباطی بیرانوند را محروم کرد
 

هواداران تراکتور از یک بازی محروم شدند

به این ترتیب بیرانوند با از دست دادن جدال این هفته تیمش برابر صنعت نفت آبادان، در هفته چهارم قادر خواهد بود تیمش را در دربی و برابر استقلال همراهی کند. این تصمیم کمیته انضباطی به سرعت مورد انتقاد هواداران تیم رقیب که انتظار فعال شدن محرومیت تعلیقی او را داشتند، قرار گرفته است.


پرسپولیس طی هفته‌های چهارم و پنجم و ششم به ترتیب برابر صنعت نفت آبادان، استقلال و سپاهان قرار می‌گرفت.

کمیته اخلاق پیش از این در تاریخ ۱۳ اردیبهشت در حکمی این بازیکن را به دلیل ماجرای درگیری با مامور انتظامی در میکسدزون بوشهر با سه جلسه محرومیت تعلیقی و ۵۰ میلیون تومان جریمه مالی مواجه کرده بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مزیدی IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
    4 3
    اگه مهدی رحمتی بود چی میشد هیچی اونوقت رئیس فدراسیون طرفداری نمیکرد تعلیقیا اجرا میشد مصداق اخلاقی بحساب میومد حرکتش ...
  • IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
    6 3
    ماسمالیزیشن که میگن یعععععععنی این.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس