کد خبر 992160
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
محمد فیصل نمایه

وزارت خارجه پاکستان با رد هرگونه تلاش مخفیانه‌ای برای ایجاد روابط با رژیم صهیونیستی، اعلام کرد اسلام‌آباد هرگز اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد.

به گزارش مشرق، پاکستان هرگونه رابطه مخفیانه با رژیم صیونیستی را تکذیب کرد.

«محمد فیصل»، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در سخنانی گفت: هیچ گونه تلاش مخفیانه‌ای برای ایجاد روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی جریان ندارد زیرا دولت ما هرگز اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد.

بیشتر بخوانید:

پاکستان هرگونه رابطه مخفیانه با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد

مقامات پاکستان همواره شایعات منبی بر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رد کرده‌اند. پیش از این نیز «عارف علوی» رییس‌جمهور پاکستان با رد هرگونه مذاکره یا ارتباط مخفیانه پاکستان با رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اسلام‌آباد هیچ رابطه و مذاکره‌ای با رژیم صهیونیستی ندارد.

واکنش مقامات پاکستان به شایعات درباره روابط این کشور با رژیم صهیونیستی پس از آن قوت گرفت که «عاصمه حدید» نماینده مجلس ملی این کشور وابسته به حزب حاکم تحریک انصاف (PTI) خواستار به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی از سوی دولت اسلام‌آباد شده بود.

اظهارات این نماینده باعث خشم مردم پاکستان شد و هزاران نفر از اتباع این کشور با برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی از ملت فلسطین مقابل اشغالگری و جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه پاکستان، این کشور حامی فلسطین آزاد است و حمایت‌های خود را از آن ادامه خواهد داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
    0 0
    آفرین به عمران خان و دولت پاکستان که واقعا نشون دادن با شعور و عاقل هستن. تذکر به روحانی و ظریف میدم به جای دولت عوضی هند با این دولت پاکستان روابط داشته باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس