کد خبر 991957
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
مودریچ

لوکا مودریچ ستاره کروات رئال و برنده توپ طلای 2018 مصدوم شده و این قضیه به تایید تیم پزشکی رئال نیز رسید.

به گزارش مشرق، موج مصدومیت ها در رئال پایان ندارد و اکنون نوبت به لوکا مودریچ رسیده تا چند هفته به دور از میادین بماند. طبق گزارش تیم پزشکی رئال، او از ناحیه همسترینگ پای راست مصدوم شده و برای او زمان بازگشت خاصی تعیین نشده است؛ هرچند چنین مصدومیت هایی بین 4 تا شش هفته زمان برای بهبودی نیاز دارند.

بیشتر بخوانید:

رئال مادرید سلطان ترانسفر مارکت

مودریچ در دو بازی اخیر کرواسی مقابل اسلواکی و آذربایجان در دور مقدماتی یورو 2020 به میدان رفت و تک گل تیمش برابر آذربایجان را نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اما روز گذشته نتوانست با رئال تمرین کند و سپس مشخص شد که دچار مصدومیت عضلانی شده است.

مودریچ آخرین بار فوریه 2018 بود که مصدوم شد و یک ماه به دور از میادین ماند. او در آن مقطع بازی برگشت برابر پی اس جی در یک هشتم لیگ قهرمانان را از دست داد.

با این مصدومیت، مودریچ قطعا روز شنبه برابر لوانته به میدان نخواهد رفت و بازی با پی اس جی در دور گروهی لیگ قهرمانان را نیز از دست خواهد داد. رئال در بازی های دشوار برابر سویا و اتلتیکو مادرید نیز باید بدون مودریچ به میدان برود.

برای بازی شنبه مقابل لوانته، زیدان با معضل غیبت هافبک های خود روبرو است. ایسکو و مودریچ مصدومند و کاسیمیرو و والورده نیز خسته و با استراحت بسیار کم به این بازی می رسند.

مودریچ دهمین بازیکن رئال است که در این مدت اندکی که از فصل گذشته، مصدوم می شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس