صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۲۱ شهریور

طیف اصلاح طلب در مقطعی که دولت دهم پیشنهاد حضور زنان در ورزشگاه را مطرح کرده بود، به مخالفت با آن پرداخته و تاکید کردند که این مسئله به هیچ عنوان در میان مشکلات و مطالبات عموم مردم جایی ندارد.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** حضور زنان در ورزشگاه، پیگیری درس های عاشورا است!

«الهه کولایی» از نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم در یادداشتی در روزنامه اعتماد- به مدیرمسئولی «الیاس حضرتی» نماینده اصلاح طلب و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس- با عنوان «کاهش ناملایمات» نوشت: «تاکید بر حقوق انسانی زنان یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که با برجسته کردن الگوهای ارزشمند صدر اسلام معنا پیدا می‌کند. زنان ایرانی با بهره‌گیری از درس‌های عاشورا و شجاعت‌های مثال‌زدنی حضرت زینب(س) در انتقال پیام امام حسین(ع) به تاریخ بشری، حقوق انسانی خود را دنبال کرده‌اند. آنها در پرتوی چنین فرهنگی برای دفاع از حقوق و مطالبات قانونی خود کوشیده‌اند. بی‌تردید حضور زنان در ورزشگاه‌ها نه بالاترین و نه مهم‌ترین خواسته آنها، بلکه نمادی از پیگیری حقوق قانونی آنهاست».

کولایی در ادامه با تکرار دروغ رسانه های معاند نوشت:«در شرایطی که هیچ قانونی تامین این خواسته(حضور زنان در استادیوم) را منع نکرده، نهادهای مسوول باید با تدبیر و برنامه‌ریزی درست از حادثه تلخی که محروم کردن زنان از حضور در ورزشگاه‌ها به وجود آورده و سبب خودسوزی دختری جوان و مرگ دلخراش او و جریحه‌دار شدن احساسات مردم شد، جلوگیری می‌کردند. اصلا این وظیفه‌ حکومت است تا از چنین رخدادهای دردناکی به سادگی پیشگیری کند».

یکی از رفتارهای پرتکرار اصلاح طلبان این است که «تابلوی دین را بلند می کنند» اما «پاسخ های غیردینی، ضددینی و التقاطی» می دهند. جازدن مسئله «حضور زنان به عنوان تماشاچی در بازی مردان» به عنوان «پیگیری درس های عاشورا» نیز از همین جنس است.

این رویکرد غلط پیش از این نیز با ادعاهایی همچون «عاشورا و کربلا، درس تعامل و مذاکره بود» و «درس عاشورا،نقد قدرت بود» و...مطرح شده بود.

اصلاح طلبان این روزها در اقدامی مسبوق به سابقه، فریاد وامصیبتا برای حقوق زنان سر می دهند. این در حالی است که در ماههای گذشته وقتی «محمد علی نجفی» سیاستمدار اصلاح طلب، همسر دوم خود- که ۳۰ سال از وی جوانتر بود- را با سلاح غیرمجاز به قتل رساند، طیف اصلاح طلب از «قاتلِ یک زن» دفاع کرده و او را تا حد یک قهرمان! بالا بردند و با اتهام زنی های ناجوانمردانه و غیراخلاقی، به مقتول برچسب بدکاره بودن! و مهدور الدم بودن! زدند. 

همین طیف اصلاح طلب در مقطعی که دولت دهم پیشنهاد حضور زنان در ورزشگاه را مطرح کرده بود، به مخالفت با آن پرداخته و تاکید کردند که این مسئله به هیچ عنوان در میان مشکلات و مطالبات عموم مردم جایی ندارد و مخالف نظر مراجع نیز هست. اما حالا این طیف این مسئله را به عنوان مطالبه اصلی زنان ایرانی جا می زند.

اصلاح طلبان که اکنون فریاد وامصیبتا برای حقوق زنان سر می دهند، وقتی «شهیندخت مولاوردی» معاون سابق دولت روحانی در امور زنان و خانواده، پیشنهاد تأسف برانگیز «عقیم کردن زنان کارتن خواب» را مطرح کرده بود، تمام قد از این پیشنهاد توهین آمیز دفاع کردند.

اکنون بانوان ایرانی در رشته های مختلف ورزشی در کشور  مشغول به فعالیت بوده و رقابت های باشگاهی در حال برگزاری است. اما اصلاح طلبان هیچگاه از زنان دعوت نمی کنند تا به عنوان تماشاچی به رقابت های بانوان رفته و آنان را تشویق و حمایت کنند. برای اصلاح طلبان اصلا مهم نیست که برای افزایش سرانه ورزشی زنان ایرانی کاری انجام دهند. استعدادیابی از کودکان و نوجوانان دختر ایرانی در رشته های ورزشی نیز به هیچ عنوان برای اصلاح طلبان دغدغه نیست.

هدف اصلی طیف اصلاح طلب، نه دفاع از حقوق زنان ایرانی، بلکه مطرح کردن مسائل دست چندم برای تضییع حقوق زنان ایرانی و خرید زمان برای دولت در «زنگ حساب» است.

** کاهش تعهدات برجامی ایران باید در حد «بلوف» باشد!

روزنامه آرمان در مطلبی نوشت:«ایران کاهش تعهدات برجامی را با تاکتیک بلوف (مانور) به منظور کشاندن طرف مقابل به منظور حل و فصل مساله به‌کار گرفته است. این تاکتیک ایران به منظور ترغیب طرف مقابل است. لذا تهران می‌بایستی بسیار دقیق و حساب شده عمل نماید. همچنین باید بدانیم که ایران قصد خروج از برجام را ندارد. خروج از برجام در شرایط فعلی به نفع و مصالح ایران نیست. خروج ایران از برجام موجبات بهانه ترامپ و همراهی اروپا به وی برای ایجاد اجماع علیه ایران است. لذا خروج از توافق هسته‌ای به نفع ایران نیست. مسائل میان ملت‌ها از طریق دیپلماسی قابل حل است. در چنین چارچوبی دو طرف دست به مانورهای مختلف می‌زنند. گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران مانور تاکتیکی ایران است. لذا باید در تحلیل بدانیم که نباید مانورهای سیاسی را با عمل اشتباه بگیریم».

فعالین و رسانه های اصلاح طلب بارها اذعان کرده اند که تا زمانیکه اروپا مطمئن باشد که دولت روحانی به هر قیمت در پی حفظ برجام است، به هیچ عنوان به تعهدات خود عمل نمی کند.

کشورهای سلطه گر غربی فقط زبان زور را می فهمند. بنابراین تنها راه احقاق حقوق ایران در سیاست خارجی، دیپلماسی مقتدرانه است. همان رویکردی که پهپاد متجاوز آمریکایی را سرنگون و نفتکش قانون شکن انگلیسی را نیز توقیف کرد.

و همان رویکردی که به با سیلی موشکی، گوشمالی سختی به تروریست های تکفیری و جدایی طلب و حامیان آنان داد.

چندی پیش «عباس عبدی» فعال سیاسی اصلاح طلب در اعترافی دیرهنگام با زیرسوال بردن رویکرد دولت در سیاست خارجی نوشته بود:«پرسش این است دوستانی که پیشنهاد مذاکره می‌دادند و به آن اصرار داشتند، چرا ضمانت اجرای آن را مورد توجه خود قرار ندادند؟ اگر قرار بود که وارد برجام شویم، باید فرض می‌کردیم که چنانچه طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرد ما چه باید انجام دهیم تا از ترس عمل ما، طرف مقابل به تعهداتش ملتزم باشد؟ به نظرم بسیاری از افراد درک درستی از ماهیت روابط بین‌الملل و سیاست واقع‌گرایانه ندارند و روابط بین‌الملل را به گفت‌وگو و صلح‌خواهی تقلیل می‌دهند، در حالی که روابط بین‌الملل در اصل متکی به قدرت است و بس».

** شرطی سازی مردم توسط ارگان رسانه ای دولت!

روزنامه ایران در گزارشی با عنوان «سلام بازارها به خداحافظی بولتون» نوشت:«بازارهای داخلی ایران که بیشترین تأثیر را از اخراج مشاور افراطی کاخ سفید می‌پذیرد، با بهبود شاخص‌ها به استقبال این رخداد رفتند.برهمین اساس هرچند برخی کارشناسان اعتقاد دارند که آثار این تغییر رویکرد کاخ سفید از روز شنبه آتی در بازارها نمایان می‌شود، اما در روز چهارشنبه نیز آثار این خبر در شاخص بازارهای سهام، ارز و طلای ایران نمایان شد».

ارگان رسانه ای دولت در ادامه نوشت:«جو خوش بینی که روزگذشته در بازار ایجاد شده بود باعث شد تا نرخ بازار آزاد از صرافی‌های بانکی نیز کمتر شود. روزگذشته قیمت دلار در بازار صرافی‌های بانکی ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان قیمت خورد که نسبت به روز کاری قبل هر چند افزایش نشان می‌دهد اما روندی ر و به کاهش در بازار آزاد حاکم است».

متاسفانه رسانه های اصلاح طلب در اقدامی تأمل برانگیز، معیشت مردم را به سیاست خارجی گره زده و رویکرد غلط «شرطی سازی مردم» را دنبال می کنند.

این رویکرد غلط، این شائبه را ایجاد می کند که ببینید وقتی اقتصاد ایران به تغییر یک مقام آمریکایی این چنین واکنش مثبت می دهد، پس، فردای مذاکره با ترامپ، چنان رونقی در بازاهای ایران ایجاد می شود که نگو و نپرس!

این در حالی است که پس از ضرب الاجل برجامی ایران و همچنین سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی و همچنین پس از ضرب شست سپاه در به هلاکت رساندن تروریست های تکفیری، قیمت دلار در بازار ایران کاهش پیدا کرد.

راه حل اصلی بهبود اقتصادکشور، اهتمام جدی به اقتصاد مقاومتی، مدیریت صحیح نقدینگی ۲۰۰۰ هزار میلیارد تومانی و به کار بردن بخشی از آن در رونق تولید و همچنین تقویت دیپلماسی منطقه ای است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 50
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    37 16
    نفس دیدن فوتبال مردان هم اشکالی ندارد البته اگر ورزشکاران به جای شورت شلوار ورزشی پوشیده باشند. اما یک نفر حلالزاده جواب بدهد چرا این زنان اصرار دارند به تماشای مسابقات مردان بروند؟ مگر مسابقات و لیگ فوتبال زنان در این کشور نیست؟ چرا کسی جواب نمی دهد؟
    • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      23 2
      وقتی قرار است تیم جنگ روانی نفوذی ها مطالبه گری بابت مشکلاتت اصلی جامعه مثل معیشت و گرانی و مسکن و ازدواج جوانان خودروسازی عصر حجری و...را به انحراف بکشد تا دولت بابت گندهایی که زده و وطایفی که انجام نداده پاسخگو نباشد یک روز کنسرت نرفتن می شود عامل فلاکت مردم ایران یک روز استادیوم نرفتن زنان
    • IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      4 24
      در همه جای دنیا فوتبال مردان چذاب تر از زنان است. تو جام جهانی فوتبال مردان رو با زنان مقایسه میکنی؟ امکان نداره یکی مثل مسی و رونالدو تو ورزش زنان باشه
    • به IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      18 3
      اولا خیر. معلوم است که از دنیای فوتبال زنان خبر نداری. ثانیا پس چرا بیشترین ببینندگان مسابقات ورزشی زنان در تمام دنیا مردان هستند؟ مگر مسابقه مردان هیجان انگیزتر نیست؟ ثالثا: این هم شد بهانه برای شکستن حرمت شرعی؟
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      1 0
      جوراب بلند بپوشن
    • IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      7 1
      اگر حسن روحانی و تک تک اصلاح طلبان فاسد و بی دین به بدترین شکل نمردند و وارد جهنم نشدند من یکی بنده اون خدای بزرگ نیستم
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      0 0
      بابا این سروصداها زیرسر سرمایه های داخلی اسرائیله بانوان ایران از این مزخرفات بری هستند
    • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      0 0
      کسیکه گفته مردان ورزشکار جوراب بلند بپوشند.چرا ؟!زنان مگه مجبورند بروند ورزشگاه واون بنده گان خدا را به زحمت بیندازند.؟!
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    20 8
    آیا از مچ تا بازوی دست و از زانو تا مچ پای مرد، جزء بدن حساب می شود و‏‎ ‎‏نگاه کردن به آن حرام است؟‏ امام خمینی: بسمه تعالی، نظر به بازو یا ساق پای مرد نامحرم بر زن حرام است. ‏(کتاب استفتائات امام خمینی (س). سوال9885). . آيا همان گونه كه نگاه مرد به زن حرام است، نگاه زن به مرد نيز حرام است؟ همه مراجع (به جز بهجت و سيستانى): آرى، نگاه زن به بدن مرد نامحرم [به جز سر، گردن و دست ها و جاهايى كه معمولا آن را نمى پوشانند ]حرام است؛ هر چند بدون قصد لذت باشد. آيات عظام بهجت و سيستانى: نگاه زن به بدن مرد نامحرم با قصد لذت حرام است و بنابر احتياط واجب بدون قصد لذت و ترس افتادن به حرام هم نيز [به جز قسمتى از بدن كه معمولا آن را نمى پوشانند مانند سر و دست ها ]جايز نيست.
    • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      3 14
      کسی واسه این حرف ها تره هم خرد نمیکنه.
    • به IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      7 2
      تره خورد بکنید یا نکنید ما خونمان برای این حرفها خواهیم داد.
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    49 6
    عاشورا که درس مذاکره بود! حالا آن واحدش را پاس کردید رفتید سراغ درس تماشای فوتبال مردان برای زنان؟
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    24 5
    خدایا این اصلاح طلبان چقدر بیچاره اند که تنها دستاوردشون بعد از 6 سال حمایت ازحضور زنان در مسابقات مردان است
    • سید IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      15 2
      مرگ بر منافق حتی اگر در کسوت اصلاح طلبان تهوع آور باشد!
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    29 3
    گفته است:حضور زنان در ورزشگاه،پیگیری درس های عاشورا است. واقعا مگر می شود شخصی این قدر بیسواد باشد. باورکردنی نیست!!
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    14 2
    مگر در عاشورا ورزش می کردند .وتن وبدنشان بیرون بوده .وزنان برای دیدن وتماشای مردان به صحنه کربلا رفته بودند.این چه تشبیه مسخره ای ...تجلی عاشورا حضور زنان در راهپیمایی وصفوف نماز جمعه و اینگونه اجتماعات است.یک چیزی بگید با عقل جور دربیاید .از عاشورا برای اهداف شومتان مایه نذارید .امام حسین جوابتان رابدهد.
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    9 2
    جمع کنید این بساط رفتن زنها به فوتبال را چرا تفکر تو کارتون نیست چرا نمی فهمید چرا مغزتان کا ر نمیکنه ما اکثر ورزشگاهامون 30کیلومتری شهرهان بازیها را هم که شبها برگزار میکنند میدونید یعنی چه یه خانم چطوری برگرده آخر شب همه که ماشین ندارند در ضمن فحش ودرگیری جای خود چرا یک عده می خوان زنها را وارد معرکه بازی بکنند که آخرش سوختن خانه وخانواده هست.خجالت بکشید.بجای این کارها اقتصاد نابود شده را درستش کنید این هرکه هرکی را درست کنید این بی مسئولیتی بعضی مدیران نالایق را حل کنید.
  • مهدی ع IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    11 1
    درس عاشورا نگفت فکری به حال عفت و حیای زنان ایران باشید، نگفت که ازدواج کنند و مشکل اقتصادی جوانان و ازدواج جوانان را حل کنید... مگه شما عاشورا را قبول دارید اگر قبول دارید شهید اصلاح طلب چرا نیست...
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    9 1
    خدا جواب افساد طلبان رابده که از عاشورا به نفع اهدافشان استفاده میکنند.
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    6 1
    عاشورا کجا .حضور زنان برای دیدن مردان در ورزشگاه کجا .
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    4 4
    مردان باغیرت ورزشکار از دست زنان هرزه کجا ورزش کنند .
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    8 2
    افساد طلبان از امام حسین علیه السلام خجالت بکشید.
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    9 2
    دقیقا این زنان کدام درس عاشورا را دارند پیگیری می کنند؟!وقتی حضرت زینب در منزلشان که بودند هفت سال همسایه حضرت علی علیه السلام گفتند صدای حضرت زینب را نشنیدند‌...آیا حضور در ورزشگاه بدون سروصدا وتنش است.
  • حسن IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    7 1
    زنان سینه چاک شلوارک پوش اصلاح طلب کشته مرده تماشای مسابقات ورزشی مثل کشتی مردان و وزنه برداری مردان و تماشای قیچی برگردان های نره خر های ورزشکارانند چرا محرومشان کرده اید؟
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    7 1
    اخه من موندم تماشای ورزش مردان برای خانما چه مفهومی داره؟ اگه واقعا دنبال ورزش هستند چرا نمیرن فوتبال بانوان رو تماشا کنند؟
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    6 2
    جانم حضور زنان در ورزشگاه دیکته.شده از طرف کدخدا به.اصلاحی چی.برای شکستن قبح گناه. است.
  • HAMED SE ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    4 1
    با سلام اعتماد شما و دیگر دوستانتان با بلوف و وعده های سر خرمن بسیار مردم پاک شریف ایران را سر کار گذاشته اید و آنقدر سیب و گلابی و رونق اقتصادی به آنها بخشیده اید که زمان می برد تا تمام شود پس دیگر چه لزوم که بخود زحمت بلوف دیگری در تاخیر گامهای برجام که خود همه بلوف در میهمانی وین بود را به خود روا دارید به بلوف براه حق برگردید وبا مظلومان مظلومان و ستم دیدگان استوار همراه شوید ۰به وعده الهی جبهه مقاومت پیروز است
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    61 1
    بزنید تو سر وکله هم و بعد برید پشت پرده به ریش ملت احمق بخندید.
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    6 1
    اصلاح طلبان دروغگو
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    7 2
    تحریف عاشورا توسط اصلاح طلبان
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    6 1
    از مذاکره رسیدیم به حضور زنان در استادیوم. درسهای جدید از عاشورا. وقاحت هم حدی داره
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    5 1
    این بدترین توهین به قیام مقدس کربلا وعاشوراست که افساد طلبان حضور زنان در ورزشگاه رابا عاشورا مقایسه میکنند.وباید پیگرد قضایی داشته باشد.
  • سیاوش IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    5 6
    حضور خواهران عزیز هموطن هیچ اشکالی در استادیوم ها نداره و مخالفت با اون بی شرافتی هست. بله، شرافت از درس های عاشوراست...
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      2 1
      توکی هستی باشرف؟؟؟!!!
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      4 1
      احتمالا منظورتان برای تماشای مسابقات بانوان است. مگر نه؟
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      1 1
      جناب بدعتیان : حضور مردان در ورزشگاههای ورزش زنان چگونه است؟ بخصوص ورزش شنا بنظر شما لذت بخش نیست؟ حتما مستحضرید باز ی برد برد در پیش است - چو خوش بی مهربانی هردو سربی..گو یک سر بی موجب درد سربی و..
    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
      2 2
      از اسم مسخره اش(سیاوش) باید بفهمی که آدم بی مقدار و نفهم که از کمر به پائین چیز دیگری تو مخیله اش نیست
    • مهدی ع IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      2 0
      شرافت یعنی شهید حججی ها و راه شهدا، شرافت یعنی غیرت و حفظ ناموس، شرافت یعنی آنچه اهل بیت علیهم السلام راجع زنان و بانوان و حریم آنان گفته رعایت شود، شرافت یعنی مطیع امام زمان بودن، نه این که بنام عاشورا استفاده سیاسی و ابزاری در جهت منافع بکار ببرند نظیر مذاکره و استادیوم... مشکلات امروز ما ازدواج و بیکاری و گرانی است نه بازی گرفتن ابزاری مقدسات در جهت منافع آن هم بدون تدبیر و همراه سوء مدیریت افراد مسن سال و لیبیرال....
  • ناشناس IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    1 0
    آقای روحانی، شما غصه نخوری ها!!، اینقدرغصه مون دادی که تازنده ایم بسمونه!!!.
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    1 2
    یه راه تنفس به مردم نمی دهید!! جوری خودتان رو دلسوز مردم جا میزنید که میخواید باور کنیم که انگار اقتصاد براتون مهمه!؟ فکر کردید مردم ناامید از دولت روحانی می پرند تو بغل شما!؟
    • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
      2 1
      حکایت آن یارو هستید که رفته بود باز عطر فروش ها و حالش بد شد و نفسش بند آمد و برای اینکه بتواند تنفس کند کمی پهن جلوی دماغش گرفتند تا به هوش آمد.
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    2 1
    خانم کولایی چرت گفته اند . هر انسان عاقل و آشنا به مبانی دینی میداند که زنان مسلمان در طول تاریخ آنچه برایشان مهم بوده دفاع از ارزشهای اسلامی بوده است و بس.
  • سرباز IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    0 1
    غصه مردم راکی زیاد کرده آقای رئیس جمهور؟
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    1 1
    اصلاح طلبان به شعور مردم توهین می کنند
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    3 1
    کسانی که این تشبیه را انجام دادند اصلا معنی کربلا وحرکت عظیم عاشورارا نمی فهمند.
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    2 0
    حضور زنان درورزشگاه پیگیری درس های عاشورا است. یک بدعت وتحریف عاشورا وهم چنین به تمسخر گرفتن شعور وآگاهی مردم. مردم در شناخت ارزش های قیام عاشورا است گوینده این بدعت باید پی گرده قانونی داشته باشد
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    0 0
    رفتن زنان به ورزشگاه برای دیدن مردان ورزشکار با آموزه های دینی سازگار نیست .وهیچ ربطی به عاشورا ندارد.
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    1 0
    به ورزشگاه رفتن زنان توطئه دشمن است برای برهم زدن نظم جامعه .والا چند درصد از زنان میخواهند ورزشگاه بروند .ما که حتی از تلویزیون ورزش مردان را نمی بینیم روزمان شب نشده.
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    0 0
    بابا منکه پسرم، یبار ورزشگاه رفتم..اکثرا آدمای عقب افتادن و مشنگ هستن...و غیر قابل پیش بینی...از کارم پشیمون شدم...هر وقت فضای مدرسه ها و پارک ها درست شد.. اونوقت فکر حضور زنان در استادیوم بیافتید
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
    0 0
    لعنت خدا بر منافقان ، وقتی قرار است تیم جنگ روانی نفوذی ها مطالبه گری بابت مشکلاتت اصلی جامعه مثل معیشت و گرانی و مسکن و ازدواج جوانان خودروسازی عصر حجری و...را به انحراف بکشد تا دولت بابت گندهایی که زده و وطایفی که انجام نداده پاسخگو نباشد یک روز کنسرت نرفتن می شود عامل فلاکت مردم ایران یک روز استادیوم نرفتن زنان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس