کد خبر 990912
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
قبض برق

سخنگوی صنعت برق گفت: تأکید می کنم که هیچ تغییری در نحوه محاسبه قبوض و یا نرخ‌ها اتفاق نیفتاده و تنها تغییری که صورت گرفته، به جای صدور قبوض کاغذی، صدور قبوض به صورت الکترونیکی خواهد بود.

به گزارش مشرق، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق اظهار داشت: مردم استقبال خوبی را از طرح صدور قبض الکترونیکی داشتند و تاکنون بیش از 90 درصد مشترکین در این طرح ثبت نام کرده‌اند، یعنی شماره تلفن همراه خود را در سامانه‌های مربوطه ثبت کردند.

وی افزود: ما در این طرح این امکان را فراهم می کنیم که کسانی که تلفن همراه هوشمند دارند بتوانند قبض برق خود را در هر دوره به صورت کامل مشاهده کنند و از طریق سایت‌های شرکت‌های توزیع برق به جزئیات قبض برق‌شان دسترسی کاملی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی صنعت برق در پاسخ به اینکه "اخیرا برخی اخبار غیررسمی از تغییر در روش‌های محاسبه هزینه برق و افزایش عوارض قبوض حکایت دارد، آیا این اخبار صحت دارد؟"، گفت: تأکید می کنم که هیچ تغییری در نحوه محاسبه قبوض و یا نرخ‌ها اتفاق نیفتاده و تنها تغییری که صورت گرفته، صرفا نحوه صدور قبوض است که به جای صدور قبوض کاغذی، صدور قبوض به صورت الکترونیکی خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    1 0
    فقط اشکالی که دارد نحوه محاسبه ومقدار مصرفی برق واحیانا بدهی قبلی هیچکدام در پیامک ارسالی درج نمی شود. آیا باید برای آگاهی از این موارد به اداره برق منطقه مراجعه کرد؟
  • حسین اسفندیاری IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    0 0
    خوبه باید به مردم فرصت داد تا این طرح جا بیفتد چون عده ای بی سواد و یا فاقد گوشی هستن مشکل این قشر که زیاد نیستن حل شود ویه سری از شماره اشتباه ثبت شده و مشترکا رو به دردسر انداخته
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
    0 0
    الکی میگند می خواند قیمت برق را بالا بببرند
  • عادل IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
    1 0
    من با اصل قضیه مشکل ندارم خیلی هم خوبه ولی مبلغی که از عدم صدور قبض برق حاصل میشه قراره کجا خرج بشه؟ تا الا که وضعیت معیشتی مردم هرروز بدتر شده و منظور وزیر محترم از این مبلغ خیلی کارها میشه کرد .منظورشون چه کارهایی هستش ؟قطعا بدرد اقتصاد و مردم نخواهد بود فقط بنفع عدهای خاص که ما ظاهرا خود ما انتخابشون کردیم .
  • مهدی روزبهانی IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
    0 0
    خدایی وقتی نمیتونید چرا انجام میدید چار ماهه واسه من قبض برق نیومده پیامک هم نیومده من بای چکار کنم واسه ثبت نام هم اقدام کردم بازم نیومده
  • امیر IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
    0 0
    با برداشته شدن قبوض کاغذی برخی چیز ها به قبوض اضافه کردن قیمت برق را بالا بردن مثل بهای فصل و بالا بردن عوارض برق و بهای برق که اگر از سایت قبوض برق قبض بگیرید متوجه میشید
  • نسرین IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
    0 0
    امروز پیامک قبض برق ما رسید دویست و شصت هزار تومان بدون بدهی قبلی دو نفر آدم در یک آپارتمان اگر ما صبح و ظهر وشب فقط برق میخوردیم نباید اینقدر زیاد میشد دلیلش چیه
  • اصغرداداشی IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    0 0
    بنظرم خوبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس