کد خبر 990081
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱
هواپیما اسرائیل

یک روزنامه اسرائیلی نوشت که در طول هفته گذشته یک هواپیمای اماراتی سه مرتبه در فرودگاه «بوگورین» تل آویو به زمین نشسته است.

به گزارش مشرق، به نوشته روزنامه هاآرتص رژیم صهیونیستی، یک فروند هواپیمای «بوئینگ ۷۳۷» وابسته به شرکت چند ملیتی بنادر دبی در هفته گذشته سه مرتبه در فرودگاه «بن گورین» تل آویو فرود آمده است.

بیشتر بخوانید:

آشتی با اسرائیل، باعث گشایش اقتصادی و دورشدن سایه جنگ می شود!

لاپوشانی سخنگوی ارتش اسرائیل درباره موشک‌های حزب‌الله

چهارمین وزیر کابینه نتانیاهو هم استعفا داد

به نوشته پایگاه خبری شبکه روسیا الیوم، یکشنبه گذشته آخرین هواپیمای این شرکت در فرودگاه بن گورین فرود آمد و پس از ساعاتی آنجا را ترک کرد. دو ماه پیش نیز فرود یک هواپیمای اماراتی در سرزمین اشغالی خبرساز شد. سال گذشته نیز این اتفاق افتاده بود.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص دو احتمال را درباره دلیل این پروازها ذکر کرده و نوشته است: اولین احتمال این است که یکی از شخصیت‌های سیاسی بارز در امارات برای معالجه پزشکی وارد تل آویو شده است. اما در خصوص دومین احتمال، هاآرتص با یادآوری گزارش روزنامه «تایمز اسرائیل» نوشت که «سلطان احمد بن سلیم» رئیس اجرایی شرکت بنادر دبی در روزهای گذشته برای توسعه روابط در حیطه سرمایه‌گذاری وارد سرزمین اشغالی شده است.

مقامات رسمی امارات یا رژیم صهیونیستی هنوز توضیحی در خصوص این پروازها نداده‌اند.

این پروازها در حالی صورت گرفته است که رژیم صهیونیستی تلاش بسیاری برای عادی‌سازی روابط خود با عربستان سعودی، امارات و بحرین انجام می‌دهد که دشمنی با ایران وجه مشترک این کشورهاست.

اسرائیل کاتص در مسجد «شیخ زاید» در ابوظبی

سفر «اسرائیل کاتص» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به ابوظبی و دیدار با مقامات عالی‌رتبه امارات در دهم تیرماه گذشته یک اقدام بی سابقه در راستای عادی‌سازی روابط به شمار می‌رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    0 5
    مردم اسرائیل درحال ترک سرزمین اشغالی هستند,قبل ازنابودی می روند به سرزمین بدون جنگ...
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    0 0
    اين امارات هم يك گوشمالي حسابي ميخواد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس