کد خبر 990035
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
داستان غم انگیز حضرت رقیه - کراپ‌شده

این کتاب در سال ۷۷ به رشته تحریر درآمده و در سال ۹۶ با ویرایشی جدید توسط انتشارات خط مقدم منتشر و به آستان چشمان پر از شوق و اشک محبین سیدالشهدا علیه السلام تقدیم شده است.

به گزارش مشرق، کتاب "داستان غم انگیز حضرت رقیه علیهاسلام" روایت زندگی بانوی سه ساله کربلا به قلم حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی است.

این کتاب در سال ۷۷ به رشته تحریر درآمده و در سال ۹۶ با ویرایشی جدید توسط انتشارات خط مقدم منتشر و به آستان چشمان پر از شوق و اشک محبین سیدالشهدا علیه السلام تقدیم شده است.

کتاب، سی روایت از ولادت تا شهادت و کرامات این بانوی آسمانی را حکایت می‌کند.

از امتیازات کتاب "داستان غم‌انگیز حضرت رقیه علیها سلام"  مستند بودن روایت‌های این کتاب است که مورد توجه بسیاری از بزرگان و علمای حوزه علمیه نیز قرار گرفته. این کتاب با گرافیک و صفحه آرایی چشم نواز ، در قطع و اندازه مناسب ، ۱۰۸ صفحه و با قیمت هفت هزارتومان عرضه شده است و از سال ۹۶ تا کنون در حدود ۵ هزار نسخه از آن منتشر شده و کتاب به چاپ پنجم رسیده است.

حجت الاسلام شیرازی نویسنده نام‌آشنای حوزه که برخی کتابهایش به چاپ‌ سی یا چهل رسیده است و شمارگان صدوپنجاه هزار نسخه را به خود دیده‌اند، این کتاب خود را به فرزندان سه ساله شهدای مدافع حرم تقدیم کرده است. نوگلانی که رهروان راه پر سوز و پر برکت  بانوی دو عالم حضرت رقیه سلام الله علیها هستند و پدرانشان مدافع حرم آن بانو...

کتاب با مقدمه‌ای کوتاه درباره نظر محققان تاریخی در مورد دختران حضرت سیدالشهدا علیهم السلام و به صورت مشخص حضرت رقیه علیها سلام شروع شده و بعد از پرداختن به ماجرای میلاد حضرت، به حکایت ورود حضرت به کربلا و حوادث رخ داده برای ایشان از کربلا تا شام و شهادت میپردازد و در انتها تاریخچه بنا و ساخت حرم آن بانوی بزرگوار ، بازسازی حرم  و کرامات تجربه شده از ایشان را روایت میکند.

این کتاب یکی از بیش از سی کتابی است که نویسنده محترم جناب حجت‌الاسلام علی شیرازی تا کنون به رشته تحریر در آورده است.

خواندن این کتاب مختصر و پربار در ایام محرم و صفر میتواند جان و دل شیفتگان آن خاندان را با دیگر عالمانه‌تر و عاطفی‌تر با سه ساله بانوی سیدالشهدا علیهم السلام گره بزند.
برای خرید کتاب با شماره ۰۹۱۳۹۸۲۵۲۷۹ و یا سایت من و کتاب اقدام نمایید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس