کد خبر 989792
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
مریم رجوی منافقین نمایه

فرقه رجوی آنقدر منفور است که حتی در میان اپوزیسیون خارج از کشور نیز فاقد جایگاه است و به دیده انزجار و نفرت به آن می نگرند،تا جایی که رسانه های اپوزیسیون هم جرات حمایت از این گروهک تررویستی را ندارند.

به گزارش مشرق، نفرت و انزجار اپوزیسیون از منافقین به خاطر جنایات آنها علیه مردم ایران نیست بلکه به دلیل دشمنی ها و هجمه هایی است که اعضای منافقین علیه مخالفان خود ترتیب داده اند و بارها در فضای مجازی به شدت علیه آنها فحاشی و توهین کرده اند.

بیشتر بخوانید:

اجازه نمی‌دهیم جنایات منافقین فراموش شود

به همین دلیل، حتی رسانه ای همچون بی‌بی‌سی که در دشمنی با جمهوری اسلامی از هیچ گروهی چشم پوشی نمی کند و حتی حاضر به گفتگو با تروریست هایی همچون عبدالمالک ریگی و یا حمایت از داعش هم شده، به صراحت به مخالفت با منافقین پرداخته و با دعوت از کارشناس های گوناگون، سعی کرده نقاب از چهره این گروهک تروریستی بردارد.

فیلم زیر بخش کوچکی از یکی از برنامه های بی بی سی است که به پشت پرده منافقین و اهداف آنها پرداخته است:

دانلود

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بوشهری غریب IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    5 3
    نه آقا اشتباه نکنید ، بی بی سی خیلی زرنگه با این جور برنامه ها میخواد اینجور القا کنه که تجمعات و اغتشاشات صورت گرفته از سال 88 تا الان خود جوش و مردمی بوده !!!!!!! این برنامه فقط تطهیر منافقین از جنایات اتقاق افتاده تو این اغتشاشاته .... میخوان شما باور کنی همه اینا کار مردمه! بی بی سی دلش نه به حال ما سوخته نه از آمریکا رویگردان ....افتادد ..... حالا منتشر کن برادر
  • DE ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    4 4
    تصویر محجبه این لجن توهین به حجاب است. خائنین به ایران و مسلمان نمایان دین ستیز هر گز جایگاهی در بین ملت نداشته و ندارند.
  • علی‌عربی پور GB ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    3 4
    سلام.حقیردرعملیات‌مرصاذشرکت‌داشتم‌ومجروح‌شدم.فقط‌به‌این‌اکتفامیکنه‌که‌مجاهدین‌خلق‌رابه‌خاطرجنایاتی‌که‌دراسلام‌ابادونامردی‌که‌درحق‌ملت‌خودشان‌انجام‌دادن‌چنان‌کوبیدیم‌وتارومارشان‌کردیم‌که‌هرکدام‌زنده‌فرارکردن‌درتاریخچه‌زندگی‌خفت‌بارش‌ثبت‌کنن‌.اینهاهم‌وطنهای‌خودشان‌رازند،زنده‌دربیمارستان‌اسلام‌ابادغرب‌سوزاندن‌. پس‌اینهابه‌هیچ‌عنوان‌قابل‌ترحم‌نبوده‌ودرصورت‌نیازباردیگرهمان‌تجربه‌قبلی‌راخیلی‌محکمتربرایشان‌تدایی‌خواهدشد چون‌تجربه‌سرنگونیشان‌را داریم.یاعلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس