کد خبر 989732
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
کوهخواری

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از آزادسازی هزار و ٢٢٠ متر از اراضی منابع طبیعی خبر داد و گفت: حکم قطعی و لازم الاجرا در خصوص تصرف عدوانی این اراضی به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش مشرق، عباس رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از آزادسازی هزار و ٢٢٠ متر از اراضی منابع طبیعی خبر داد و بیان کرد: حکم قطعی و لازم الاجرایی که در خصوص تصرف عدوانی اراضی صادر شده بود به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید:

ورود کمیسیون اصل ۹۰ به موضوع کوه‌خواری در اصفهان

کژتابی و کژرفت بودجه کل کشور

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه اضافه کرد: تصرف صورت گرفته از مصادیق بارز کوهخواری است، در بطن کوه تراش ایجاد شده و احداث بنا صورت گرفته است و متاسفانه مالک بنای مذکور به اخطارهای قضایی بی توجه بوده، به طوریکه حتی روز گذشته با وجود اخطار مبنی بر اجرای حکم، کارگران مشغول کار بودند.

وی خاطرنشان کرد: برای مدعی العموم هیچ فرقی میان افراد وجود ندارد و همه افراد جامعه برابر هستند و با قاطعیت هر چه تمام‌تر این رای را تا آخرین مرحله، اجرا خواهیم کرد.

رضایی با اشاره به اعمال نفوذ افرادی برای جلوگیری از اقدامات دستگاه قضایی اظهار کرد: با توجه به اینکه به کرات تذکرات لازم داده شده است؛ اما بنایی با وسعت قابل توجهی ساخته شد و برای دستگاه قضایی هیچ تفاوتی نمی کند چرا که ما اتمام حجت کرده‌ایم.

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه عنوان کرد: عرصه تصرف شده هزار و ٢٢٠ متر و ساخت بنایی در شش طبقه بوده که هنوز در مرحله ساخت قرار داشت و حسب اطلاع بیش از ١٢ میلیارد تومان تاکنون برای ساخت این بنا هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه اراضی این بنا متعلق به منابع طبیعی بوده است گفت: متصرفان مدعی ایجاد گردشگری بوده اند، اما چنین مجوزی نداشته اند.

رضایی ضمن توصیه به شهروندان بیان کرد:شهروندان هر تصرفی که در اراضی ملی صورت می گیرد اطلاع‌رسانی کنند و مطمئن باشند که ما قاطعانه مجری قانون هستیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    2 0
    همه جا جاده هرویی بیرق لیقوان در اطراف تبریز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس