کد خبر 986812
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
سعید آذری

در حالی که هنوز یک هفته از رقابت‌های لیگ برتر برگزار شده است، مدیران عامل دو باشگاه از تیمشان جدا شده‌اند که این اتفاق عجیبی در لیگ برتر است.

به گزارش مشرق، برخلاف ادوار گذشته لیگ برتر، این بار مدیران به جای مربیان در چرخه قربانیان فوتبال قرار گرفته‌اند تا از این نظر شاهد یک سنت شکنی در فوتبال ایران باشیم. فصل جدید لیگ برتر با برکناری یک مدیر با سابقه به اسم سعید آذری آغاز شد تا ذوب آهن با شوک مدیریتی بزرگی مواجه شده باشد.

تنها به فاصله چند روز از برکناری آذری، دومین مدیر لیگ برتری هم از سمت خود کناره گیری کرد. بهرام رضاییان با سابقه پنج سال مدیریت در پارس جنوبی جم و در حالی که این تیم با مدیریت وی از لیگ دو به لیگ یک و از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد، به دلیل مشکلات  مالی از سمت خود استعفا داد که این استعفا مورد پذیرش هیات مدیره قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل یک تیم لیگ برتری استعفا کرد

شواهد و قرائن نشان می‌دهد رضاییان نمی‌تواند آخرین مدیری باشد که قربانی شرایط باشگاهش می‌شود و احتمال این که به زودی مدیر یا مدیران دیگری ضلع سوم مدیران جدا شده را تشکیل دهند وجود دارد.

در حال حاضر برخی باشگاه‌های لیگ برتری از مدیرانی استفاده می‌کنند که روی لبه تیغ قرار داشته و هر آن ممکن است از مدیریت باشگاهشان کنار بروند.

با اضافه شدن مربیان برکنار شده و یا استعفا دهنده، به نظر می رسد این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران تغییرات زیادی را شاهد خواهد بود. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس