کد خبر 989002
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
لاریجانی: سپاه پاسخ دزدی انگلیسی‌ها را داد

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از دیدگاه اقتصاددانان قیمت واقعی ارز از رقم‌های کنونی کمتر است، گفت: بودجه کشور باید در قالب ملی و استانی تنظیم شود.

به گزارش مشرق، به نقل از خانه ملت، اعضای مجمع نمایندگان استان مرکزی و استاندار این استان ظهر امروز (یکشنبه،10 شهریور) با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید:

لاریجانی: ایجاد ارتباط با همسایگان از اولویت‌های نظام است

لاریجانی در این دیدار با اشاره به ضرورت رفع مشکلات کارخانه‌های هپکو و آذرآب، گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد مورد نظر نمایندگان و دولت برای رفع مشکلات این واحدهای صنعتی را به شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا ارائه دهد تا در دستور کار این شورا قرار گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اختیارات بودجه‌ای استانداری‌ها باید افزایش پیدا کند، افزود: بهتر است بودجه کشور در قالب ملی و استانی تنظیم و شورای برنامه ریزی استان‌ها در مورد جزئیات بودجه تصمیم گیری کند که برای این منظور ایجاد سازوکار افزایش اختیارات استانداری‌ها توسط کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ضروری است.

رئیس قوه مقننه با اشاره به عزم مجلس برای جلوگیری از  انحراف بودجه‌ای  افزود: هرگاه در جابه جایی بودجه تخلفی صورت گرفته باشد، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گزارشی از آن براساس ماده 234 ارائه خواهد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره نرخ ارز، بیان کرد: از دیدگاه اقتصاددانان قیمت واقعی ارز از رقم‌های کنونی کمتر است، در واقع نرخ ارز در ماه‌های گذشته غیرمتعارف بود و به دلیل عملیات روانی افزایش پیدا کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    0 0
    این روشهم نوع دیگری از ماهیگیری هست بنام (ماهیگیری ارزی)تاآشنایی با روشهای دیگر! بای!
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    0 0
    و کاهش دلار کی اجرایی و قیمت منطقی میشود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس