کد خبر 988885
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
نحوه برخورد با مزاحمت های تلفنی اورژانس/رصد مستمر آمبولانس‌ها در حین ماموریت و پس از آن

رئیس اورژانس کشور از برخورد با مزاحمت‌های تلفنی با اورژانس خبر داد و گفت: سامانه‌ای برای رصد آمبولانس‌های اورژانس در حین ماموریت و پس از آن راه اندازی شده است.

به گزارش مشرق، پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور  با اشاره به کاهش میزان مزاحمت‌های تلفنی با اورژانس در سال‌های اخیر، گفت: در رابطه با مزاحمت‌ها با اورژانس شکایت‌هایی انجام شده و خوشبختانه با همکاری قوه قضاییه این موضوع در حال پیگیری است.

وی با تاکید بر اینکه در طی شکایت از مزاحمت‌های تلفنی با اورژانس، تلفن فرد مزاحم بارها قطع شده است، تصریح کرد: در تهران روزانه بیش از ۳ هزار مزاحمت تلفنی با اورژانس صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

کولیوند با اشاره به همکاری قوه قضاییه با اورژانس برای برخورد با آمبولانس‌هایی که برچسب نداشته و تخلف کرده اند، گفت: در این رابطه نیز قوه قضاییه جلوی تردد این نوع آمبولانس‌ها را گرفته و نظمی به این مهم بخشیده است.

رئیس اورژانس کشور در پایان در پاسخ به این سوال که آیا عبور آمبولانس‌ها از خط ویژه بدون ماموریت صحت دارد یا خیر، افزود: خیر این موضوع صحت ندارد و خوشبختانه با راه اندازی سامانه رصد کامل آمبولانس‌ها از نوع ماموریت آن‌ها تا مسیرهای انتخابی رصد می‌شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس