کد خبر 987191
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
پیرحسین کولیوند

رئیس اورژانس کشور درباره مباحث مطرح شده درخصوص تخلفات آمبولانس‌های خصوصی گفت: این موضوع پیگیری شده و در حال بررسی است که در صورت اثبات تخلف، مجازات توبیخ تا لغو پروانه کاری برای متخلفان اعمال می‌شود.

به گزارش مشرق، پیرحسن کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در رابطه مباحث مطرح شده درخصوص تخلفات آمبولانس‌های خصوصی و و سوء استفاده سلبریتی‌ها از آن‌ها توضیح داد: آمبولانس‌ها موظفند در شرایط خاص به بیماران خدمت ارایه دهند.

وی با بیان اینکه در بخش دولتی هیچ مشکلی وجود ندارد گفت: در بخش خصوصی ما سامانه‌ 190 را برای نظارت بیشتر طراحی کردیم تا بیماران انتقادات خود را بیان کنند و ما پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه تخلفات آمبولانس‌های خصوصی پیگیری شده است گفت: این تخلف قابل گذشت نیست چون موضوع جان مردم در میان است، این موضوع پیگیری شده و در حال بررسی است که در صورت اثبات تخلف مجازات توبیخ تا لغو پروانه کاری برای متخلفان اعمال می‌شود.

کولیوند در مورد درصد تخلفات آمبولانس‌ها گفت: تخلفات حوزه آمبولانس‌ها زیاد نیست اما همین تخلفات کم نیز بررسی و پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان اورژانس کشور در برنامه رادیویی «تهران کلینیک» در خصوص نظارت این سازمان بر بخش خصوص بیان کرد: نظارت در این قسمت بر عهده دانشکده علوم پزشکی است که ما از طریق آن‌ها تخلفات را کنترل و پیگیری خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ا IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    0 0
    با اعتماد ملت بازی نکنید دودش توی چشم همه میره واولین جریمه متخلفین باید مصادره کردن ماشین باشه وچرا که با جریمه مشکلی حل نمیشه وتخلف به عرف تبدیل میشه پس فکر اساسی بکنید تامعضل نشه
    • IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
      0 0
      190هم پیگیری نمیکنه من تماس داشتم شکایت کردم 6ماهه قراره جواب بدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس