کد خبر 988683
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
هفته آینده؛"رئیسی" به مجلس می رود

رئیس قوه قضائیه گفت:خانواده معظم شهیدان در همه جا پرچم برافراشته‌ای هستند که این پرچم نشان انقلاب، خط، مقصد و مقصود امام (ره)، اقتدار و عزت نظام و مظلومیت این نظام و شهدای عالیقدر است.

به گزارش مشرق، دیدار جانبازان و خانواده‌های شهدای ترور با آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه، برگزار شد.

ببینید:

فیلم/ درخواست حجت الاسلام رئیسی از مبلغین مُحَرَّم

آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه در این دیدار بیان کرد: ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان را تسلیت و تعزیت می‌گویم و صمیمانه خدمت همه شما همسران، پدران گرامی، مادران گرامی و فرزندان عزیز شهدای عالیقدر انقلاب اسلامی، برادران و خواهران شهدا و همه وابستگان به شهدای عزیز و جانبازان و ایثارگران خوش آمد عرض می‌کنم.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: هشتم شهریور ماه سالروز شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر شهیدمان است و در چهاردهم این ماه آقای قدوسی دادستان کل انقلاب وقت به شهادت رسیدند و به روح مطهر این شهدا درود می‌فرستیم و یاد و خاطره همه شهدای عالیقدرمان را به ویژه شهدای ترور گرامی می‌داریم.

وی در ادامه اظهار کرد: خانواده معظم شهیدان در همه جا پرچم برافراشته‌ای هستند که این پرچم نشان انقلاب اسلامی، ارزش های انقلاب اسلامی، راه، خط، مقصد و مقصود امام (ره)، اقتدار و عزت نظام اسلامی و مظلومیت این نظام و شهدای عالیقدر است.

آیت الله رئیسی ادامه داد: هر کجا وابستگان شهدا در هر کوی و برزنی از این کشور و منطقه و جهان هستند، پرچم برافراشته‌ای برای معرفی یک مکتب است که آن مکتب فرهنگ ایستادگی، مقاومت و اقتدار را به بشریت می‌آموزد.

وی با بیان اینکه تجلیل از مقام شهدا و خانواده شهیدان امروز وظیفه همه است، تصریح کرد: خانواده معظم شهیدان در هر کوی و برزن و دانشگاه و حوزه‌ای و در جای جای کشور عزیزمان و در هر جایگاهی که هستند، باید این پرچم برافراشته را، برافراشته نگهدارند.

رئیس قوه قضاییه بیان داشت: از فرزند شهید بزرگوار آیت الله سید عبدالکریم هاشمی نژاد که امروز به عنوان تجلیل از مقام شهدا و پیگیری موضوع خانواده معظم شهدا و ترور، این مسئله را در دستور کار خود و دیگر خانواده‌های شهدا قرار داده، تشکر می‌کنم. خانواده شهدا نشانه‌هایی از اقتدار و مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و همواره باید یاد و خاطره آن‌ها را گرامی بداریم.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و هنر باید در این رابطه مسئولیت مضاعفی را احساس کنند و بدانند که امروز پرداختن به شهدای ترور که مظلومانه به شهادت رسیدند، تکلیف آنهاست.

وی افزود: نسبت به شهدای عالیقدر ترور باید کار رسانه‌ای و هنری مضاعفی صورت گیرد و به هیچ وجه نباید یاد شهدای ترور کمرنگ شود و یا خدای نکرده با گذشت زمان به آن‌ها پرداخته نشود و همواره باید به موضوع شهید و شهادت به صورت عام و به ویژه به شهدای ترور پرداخته شود.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه امروز تجلیل از شهدا به ویژه شهدای ترور این صبغه را دارد که چهره کسانی که حامی ترور هستند، باید برملا شود، یادآور شد: باید معلوم شود که آل سعود با پول‌های خود چگونه تروریست‌ها را حمایت می‌کند. غربی‌ها که امروز مدعی دفاع از حقوق انسان هستند و داعیه مبارزه با تروریسم دارند، چگونه کشور خود را به پایگاه تروریست‌ها تبدیل کرده‌اند و دفترشان کنار کاخ سفید است. این چهره باید برای دنیا برملا شود و معلوم شود که این‌ها در حمایت از حقوق انسان و بشر و ضدیت با ترور دروغ می‌گویند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قاسمی IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    5 0
    وهمچنین کسانیکه جای جلاد وشهید را عوض کردند
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    1 2
    تو به جاي دخالت در مسائل سياسي وفرافكني به فساد در قوه قضائيه و وضعيت فجيع زندانيان بپرداز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس