کد خبر 984178
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
رئیسی

رئیس قوه قضاییه گفت: پیگیر آن خواهیم بود تا بخش‌های اقتصادی استان کردستان بتوانند نسبت به ایجاد اشتغال، رونق تولید و رفع موانع تولید گام بردارند.

به گزارش مشرق، آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران،  در پاسخ به این سئوال که اولویت‌های سفر به استان کردستان چیست، گفت: ابتدا لازم است که به مردم بسیار خونگرم استان کردستان، مرزنشینان عزیز، مدیران خدمتگزار و قضات و کارکنان دستگاه قضایی در این استان و نیروهای مردمی و فعال در سطح استان کردستان خسته نباشید عرض کنم.

وی افزود: در این سفر استانی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و مردم عزیز، دیدار با همکاران عزیز قضایی و کارکنان اداری و سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه در استان، حضور در شورای اداری و نشست با نخبگان و علما در استان کردستان در برنامه‌های کاری است.

بیشتر بخوانید:

آیت الله رئیسی تصریح کرد: سرکشی به استان‌ها هم برای عرض خسته نباشید به همکاران و مدیران استان و هم به منظور در جریان قرار گرفتن نسبت به مشکلات، تنگناها و مسائل استان‌هاست.

رئیس قوه قضاییه گفت: خداوند متعال مواهب طبیعی بسیار ارزشمندی را به استان کردستان مرحمت کرده است و نیروی انسانی به ویژه نیروی متراکم جوان که در این استان وجود دارد و کارآمدی این مجموعه می‌تواند به فعال شدن بخش‌های اقتصادی و اجتماعی در این استان کمک بسزایی کند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع مسئولانی همچون بنده و امثال بنده از آنچه در رابطه با استان وجود دارد بسیار می‌تواند در تصمیم گیری و تصمیم سازی موثر باشد.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: از دیروز ١٠ هیئت به شهرستان‌های استان کردستان اعزام شدند که از نزدیک با مردم دیدار داشته باشند و در جریان مشکلات شهرستان‌ها قرار گیرند. قرار است در نشست قضایی در آخرین ساعات امروز با این هیئت‌ها و استاندار، نماینده مقام معظم رهبری در استان و مسئولان محلی نشستی داشته باشیم و این هیئت‌ها مشکلات شهرستان‌ها را گزارش کنند تا بتوانیم پیگیری کنیم.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه وجب به وجب این استان یادآور شهامت، شجاعت، ایستادگی و مقاومت مردم و جوانان بسیجی عزیز ماست، اظهار کرد: امنیتی که امروز در این استان وجود دارد مرهون هوشیاری و بصیرت مردم و خون مطهر شهدا است، این امنیت که امروز در استان کردستان وجود دارد موهبتی الهی است که به برکت حضور مردم و خون مطهر شهدا است که باید پاس داشته شود.

وی تاکید کرد: کوچکترین ناامنی را در مرزهای این استان نباید پذیرفت و بحمداله امروز بیش از همه مواقع استان کردستان در امنیت به سر می‌برد و باید در سایه این امنیت کار ایجاد توسعه در استان دنبال شود که عمده‌ترین مسئله، اشتغال، رفع بیکاری و رونق تولید در استان است و ما هم پیگیر آن خواهیم بود تا بخش‌های اقتصادی استان بتوانند نسبت به ایجاد اشتغال، رونق تولید و رفع موانع تولید گام بردارند.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس