کد خبر 988183
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
علی‌عسکری

رئیس رسانه‌ملی در حاشیه دیدار با مهمانان خارجی اجلاس پیرغلامان حسینی از دختر علامه شیخ زکزاکی، پیگیر وضعیت درمانِ رهبرِ مسلمانان نیجریه شد.

به گزارش مشرق، عبدالعلی علی‌عسکری رئیس رسانه ملی با بیان اینکه جبهه مقاومت با تکیه بر فرهنگ حسینی به پیروزی‌های بزرگ و تاثیرگذاری دست یافته است تاکید کرد: با غیرت حسینی باید مقابل ظلم ایستادگی کرد و با تداوم حرکت در این مسیر پیروزی‌های جبهه مقاومت را استمرار بخشید.

وی در دیدار با مهمانان خارجی شرکت کننده در هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی(ع) با تاکید بر اینکه، انقلاب اسلامی ایران به تاسی از قیام اباعبدالله الحسین(ع) به وقوع پیوست و با غیرت حسینی و فاطمی مقابله نظام سلطه ایستاد افزود: امروز نیز در دنیایی پر از نفاق و سلطه صهیونیسم و آمریکا، جبهه مقاومت باید متکی بر همین اصل پیش برود و ذره‌ای از ایستادگی خود نکاهد.

وی با اشاره به این موضوع که همدلی و وحدت مسلمانان هر روز بیشتر از قبل می‌شود گفت: قدرت امروز جمهوری اسلامی ‌با 40 سال قبل و حتی با سال قبل نیز قابل مقایسه نیست و هر روز در حال رشد و بالندگی هستیم.

بیشتر بخوانید:

شیخ زکزاکی به مکانی نامعلوم منتقل شد!

وی افزود: هویت و قدرت اسلام نیز در حال رشد است و در غرب و شرق عالم مسلمانان با اتحاد و همدلی برغم وجود برخی موانع پیش می‌روند.

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: دشمنان اسلام ترفندهای زیادی را در پیش گرفته اند و با اسلام هراسی، دروغ بستن به اسلام و اتهام زنی به مسلمانان سعی می‌کنند با سیاه نمایی، زیبایی‌های اسلام و قیام امام حسین(ع) را کمرنگ جلوه دهند و چهره اش را تخریب کنند.

علی عسکری دشمنان اسلام را آگاه به زیبایی‌ها، پیام‌ها و عدالت و معنویت اسلام دانست و تصریح کرد؛ برای همین سیاه‌نمایی می‌کنند تا از حرکت اسلام جلوگیری کنند اما موفق نخواهند بود و اسلام با موج‌آفرینی‌های بزرگش حیات جدیدی پیش روی خود دارد.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه، آمریکا و صهیونیسم ،نفاق منطقه ای داعش را برای زیر سلطه بردن عراق و سوریه به وجود آوردند گفت: با مقاومت و همدلی مسلمانان این فتنه راه به جایی نبرده است و مردم توانستند با گزینه مقاومت داعش را زمین‌گیر کنند.

علی عسکری افزود: به برکت امام حسین(ع) امروز در ایران امنیت برقرار است و کشور روز به روز بیشتر در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند و ما برغم همه موانع و سختی‌ها به این نقطه رسیده‌ایم و انشالله پیش می‌رویم که البته لازمه آن حفظ بیش از پیش وحدت و همدلی است.

رئیس رسانه ملی از میهمانان خارجی هفدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی نیز برای حضورشان در این اجلاس تشکر و قدردانی کرد.

میهمانان حاضر در این نشست نیز، در سخنانی جداگانه از آثار و برکات معنویت در زندگی ، لزوم توجه به معارف و زندگی اهل‌بیت برای ایجاد آرامش روحی و جسمی و رابطه مستقیم تقویت روحیه مقاومت با حرکت در مسیر اباعبدالله الحسین (ع)سخن گفتند .

علی عسکری پس از شنیدن سخنان میهمان یمنی که ایستادگی مردم یمن را ناشی از انقلاب اسلامی ایران و عرفان امام خمینی(ره) دانست، گفت: این موضوع عرفان امام خمینی در پیروزی انقلاب اسلامی همان عرفان حسینی است و یمنی‌ها نیز با تاسی از اباعبدالله(ع) با این نحوه جهادی آشنایی دارند و روز به روز شرافت و عزت خودشان را بیشتر به آمریکا، صهیونیست و دست نشانده‌های منطقه ای آنها نشان می‌دهند.

علی عسکری در این نشست پس از شنیدن سخنان دختر علامه شیخ زکراکی و اطلاع از آخرین وضعیت ایشان گفت: علامه زکزاکی یکی از قهرمانان جهان اسلام است که باعث تشرف افراد زیادی به دین اسلام و مذهب شیعه شده است و این موضوع از افتخارات دوران ماست.

رئیس رسانه ملی با ابراز امیدواری از مداوای هرچه زودتر ایشان، مقاومت شیخ زکزاکی را متاثر از قیام امام حسین(ع) خواند و گفت: علامه زکزاکی یک انسان صلح طلب و یک روحانی اخلاق مدار است و آرزو می‌کنیم دولت نیجریه رفتارش اصلاح شود و اجازه دهد ایشان وظایفشان را به عنوان یک روحانی انجام دهد .

رئیس سازمان صدا و سیما بعد از شنیدن سخنان مهمان بحرینی اجلاس که درباره مقاومت مردم این کشور سخن می‌گفت، مقاومت مردم بحرین و شیخ عیسی قاسم را تحسین برانگیز خواند و گفت: این مقاومت نیز به تاسی از مقاومت سیدالشهداست و مقاومت بحرینی‌ها قطعا به نتیجه خواهد رسید و در تاریخ هم ثبت خواهد شد .

علی عسکری در پایان بر همدلی و وحدت جهان اسلام در شرایط کنونی تاکید و تصریح کرد: امیدوارم در این شرایط که دشمنان اسلام از هیچ تلاشی برای ضربه زدن و ظلم به مردمان مسلمان دریغ نمی‌کنند همه در کنار هم بتوانیم در مسیر قرآن و سیره اهل بیت (ع)حرکت کنیم و بدانیم تنها چاره کار زمانه ما مقاومت است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس