کد خبر 988142
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
ورزشگاه نساجی

آخرین اخبار و تصاویر از ورزشگاه وطنی قائمشهر نشان می دهد این ورزشگاه آماده برگزاری بازی هفته دوم است و حتی همسایه معروف این ورزشگاه نیز خودش را برای لیگ نوزدهم تجهیز کرده است.

به گزارش مشرق، وطنی قائمشهر که استادیوم خانگی تیم نساجی است یکی از اولین ورزشگاه هایی بود که در تعطیلات توانست مجوز سازمان لیگ و فدراسیون را بگیرد. آن ها البته هنوز در لیگ نوزدهم مسابقه ای را میزبانی نکرده اند اما آخرین تصاویر از این ورزشگاه نشان می دهد که گیت های این ورزشگاه که آخرین مرحله از فرآیند تکمیل آن بود نیز کاملا آماده شده است.


صندلی گذاری و بازسازی رختکن و سرویس های بهداشتی این ورزشگاه نیز پیش از این انجام شده و روند آماده سازی اش مورد تایید فدراسیون فوتبال قرار گرفته بود. وطنی امسال با توجه به اندک تغییرات موثری که داشته می تواند باردیگر یکی از جذاب ترین ورزشگاه های ایران باشد.


اما نکته جالب ورزشگاه وطنی در سال های گذشته حضور خانه ای در همسایگی این ورزشگاه بود که اعضای آن خانه طرفداران پروپا قرص نساجی بودند و بازی ها را از روی بالکن خانه شان تماشا می کردند. این موضوع با مخالفت ناظران چند مسابقه این تیم همراه بود هرچند تصاویر تلویزیونی و عکس های جالبی از این افراد درحالی که میوه و چای می خوردند و بازی را تماشا می کردند در فضاهای مختلف رسانه ای دست به دست می شد.


موضوع جالب تر این بود که وقتی برای پوشش این فضا دیوارهای مقابل خانه را بالا بردند آن همسایه ها هم همین کار را انجام داد و ارتفاع خانه را بالاتر برد. حالا در تصاویری که از شرایط امروز ورزشگاه وطنی منتشر شده اتفاقی جالب تر افتاده است خانه ای که در همسایگی وطنی قرار داشت کاملا به رنگ پرچم نساجی در آمده و برای خودش یک وی آی پی اختصاصی است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس