در چندسال اخیر گوشی تلفن همراه یکی از  ضروری ترین وسایل برای مسافرت به حساب می آید . چرا؟  سفر رفتن نیاز به راهنما آنلاین یا آفلاین دارد. برای انتخاب جاهای دیدنی و تفریحی لازم دارید که آدرس و شماره تلفن آن مکان را داشته باشید. دیگر مانند گذشته نیست که یک ورقه دستتون بگیرید و دور شهر بچرخید بلکه با نصب یک اپلیکیشن مرتبط بصورت آنلاین براحتی جای مورد نظر خودتان را پیدا کنید.

اما به یکباره در سفر گوشی شما خاموش شود چه اتفاقی می افتد؟ مطمئنا به سختی می توانید مکان مورد نظر خودتان را پیدا کنید. در هر ثانیه تکنولوژی در حال پیشرفت کردن است و لوازم جدیدی برای موبایل طراحی و پیاده سازی می شود. بطور کلی  به سمت  زندگی راحت و بدون دغدغه می روید.

حالا این سوال پیش می آید که چه وسایل جانبی برای موبایل می توان تهیه کرد که براحتی سفر رفت و مشکلی در سفر بوجود نیاد. اگر علاقه دارید لیست سفرتان را کامل کنید در ادامه وسایل جانبی مورد نیاز موبایل  برایتان معرفی خواهیم کرد.

شارژ قابل حمل یا پاورنک، مهم ترین وسیله برای سفر


همیشه تا رسیدن به شهر مورد نظر اینترنت گوشی همه ی ما  روشن است و شما در حال عکس و استفاده از انواع شبکه های اجتماعی هستید و در همین حین با پیغام “ Battry Low” روبرو می شوید. چه کاری باید انجام دهید وقتی هیچ پریز برقی وجود ندارد؟

بهترین راه حل خرید پاور بانک یا شارژ قابل حمل است که در هر زمان و مکانی می توانید از این ابزار استفاده کنید. اما این نکته را به یاد داشته باشید که حتما قبل از اینکه سوار ماشین شوید پاور بانک را شارژ کنید. براساس مدل پاور بانکی که انتخاب کرده اید می توانید گوشی موبایل یا لپ تاپ موردنظرتان را ۳ یا 4 بار شارژ کنید.

هارد قابل حمل، فراموش نشود

سفر وقتی خاطره انگیز می شود که تک تک لحظه هایمان را ثبت کنیم. برای اینکار هم نیاز به یک دوربین عکاسی حرفه ای داریم. اما نیازی نیست که دوربین را بعنوان یک بار اضافی همراه خودمان ببریم.

در حال حاضر انواع گوشی های  تلفن همراه دارای بهترین دوربین هستند که یکی از همان چیزهایست که می توانید ثبت خاطرات کنید. اما باید قبل از هرچیزی به این فکر کنید که اگر حجم حافظه داخلی گوشیتان تموم شد چه کاری باید انجام دهید؟

داشتن یک هارد قابل حمل می توان کمک کند که  هرزمان که گوشی شما “Low Space” زد سریعا تمام فایل های که نیاز ندارید را درون هارد خالی کنید.

در حال حاضر هاردهای جدیدی در بازار وجود دارد که بدون اینکه کابلی به آن متصل کنید می توانید اطلاعات خودتان را با امنیت بالا و حتی رمزشده به هارد متصل کنید.

هندزفری بدون سیم یا بلوتوثی مانع از تصادف

در هنگام رانندگی سخت ترین کار جواب دادن به گوشی موبایل است البته قانون هم هست که نباید به  موبایل جواب بدهید. همین موضوع موجب شده است که هندزفری بلوتوثی طراحی و ساخته شده است .

انواع و اقسام  هندزفری بی سیم در بازار موجود است که می توانید براساس ویژگی های خاصی که دارند یک مدل را انتخاب کنید. هنگام سفر حتما هندزفری بیسیم را داشته باشید، زمانی که رانندگی می کنید شاید کار مهم و ضروری برایتان اتفاق بیافتد و نیاز دارید تماس بگیرید.

هولدر موبایل، براحتی رانندگی کنید

برای اینکه مسافرت لذتبخشی را برای خودمان تدارک ببینیم بهترین کار این است که قبل از سفر فکر همه جا را کنیم. تصمیم میگیرید به یک شهری بروید که تا به امروز از آن شهر بازدید نکرده اید و نیاز دارید که از یک نقشه راهنمایی آنلاین استفاده کنید.

برای همین هرچند دقیقه یکبار به تلفن همراه خودتان نگاه می کنید. نگاه کردن زیادی به گوشی موبایل خطرناک ترین اتفاقات را می تواند برای شما بهمراه دارد و حتی در بعضی مواقع منجر به تصادف وحشتاناکی خواهد شد. برای جلوگیری از تصادفات بهترین راهکار داشتن یک هولدر موبایل جلوی فرمان ماشین است که می تواند مانع از هرگونه اتفاقات شود.

قاب محافظ گوشی تلفن همراه، جلوگیری از خورد شدن گوشی

همیشه در سفر اتفاقات ناگواری می افتند که می تواند لذت سفر را کم کند. فکر کنید در عکاسی هستید در یک لحظه گوشی تلفن همراه شما از دستتان به زمین می افتد. حالا باید چه کاری انجام دهید؟ مطمئنا باید صبر کنید تا به شهرخودتان برگردید و گوشی خودرا درست کنید.

اما مهم این است که دیگر در مسافرتتان نمی توانید از گوشی تلفن همراهتان استفاده کنید. برای اینکه از ضربه های نابهنگام جلوگیری کنید پیشنهاد می کنم بهترین قاب محافظ گوشی را خریداری کنید و استفاده کنید.

و در انتها وسایل ضروری در سفر یادتان نرود

قبل از اینکه سفر خومان را شروع کنیم یک لیست بلند و بالای از وسایل مورد نیازمان را می نویسیم که موردی از قلم نیافتد. در این مقاله سعی کردم وسایل جانبی موبایلی که نیاز است  و بدون آنها می تواند سفرتان را خراب کند، اشاره کردیم.

اگر موردی هست که فکر می کنید در هنگام سفر نیاز است که باید همراه خودتان ببرید و در  متن نام نبرده ایم پیشنهاد می کنم در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

محتوای تبلیغاتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس