کد خبر 987804
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
امیردادرس

جانشین فرمانده کل ارتش تاکید بر اینکه ما به طور هفتگی آزمایش‌هایی داریم که از چشم دشمن پنهان است گفت: تشکیلاتی داریم که در دوردست می‌تواند دشمن را در زمان نیاز متنبه کند.

به گزارش مشرق، مراسم اختتامیه هفدمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسریه ارتش صبح امروز (چهارشنبه، 6 شهریور) در مرکز آموزش درجه‌داری حضرت جوادائمه(ع) نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

 امیر محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش در این مراسم در سخنانی خطاب به دانش‌آموختگان با بیان اینکه برای پیمودن راهی که انتخاب کردید، تنها مسئله‌ای که می‌تواند موفقیت شما را تضمین کند، اهتمام به بصیرت است، گفت: داشتن بصیرت باید در صدر نگاه ما و مبنای حرکت ما باشد.

بیشتر بخوانید:

جنگنده کوثر در تولید انبوه قرار گرفت

وی افزود: از نگاه قرآن، کور و بینا یکسان نیستند، ما در صورتی دارای بصیرت هستیم که بتوانیم در دنیای امروز قواعد الهی را به درستی پیاده کرده و فهم صحیح از اتفاقات پیرامونی داشته باشیم که لازمه آن شناخت سیاسی، اجتماعی و شناخت حق است.

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: زمانی بود که شناخت حق و باطل  آسان بود و دشمن در هیبت حقیقی یک دشمن ظاهر می‌شد، اما امروز دشمنان ما در پشت الفاظ زیبا و شعار و بیان زیبا پنهان شده‌اند و محیطی غبارآلود را به‌وجود آورده‌اند و گاهی حق و باطل در هم آمیخته می‌شود، بنابراین لازم است که در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و اعتقادی، بصیرت داشته باشیم. 

امیر دادرس با بیان اینکه شما فرماندهان آینده نیرو، گردان و لشکر هستید و باید الگوی شما، بابایی‌ها، صیادها و بروجردی‌ها باشد، تأکید کرد: دشمن مانند سایه در حال تعقیب ماست، به همین جهت ما از نظر نظامی آمادگی کامل داریم تجهیزات پیدا و پنهان ما در آمادگی حداکثری برای بکارگیری در برابر دشمن است. 

وی افزود: امروز خیلی از وسایل‌ ما پیداست، اما وسایل کاری‌تر ما پیدا نیست و آن زمان که لازم شود، ظاهر می‌شوند و ضربه‌ کاری به دشمن می‌زند و این توان در عرصه‌های پدافندی، زمینی، هوایی و دریایی وجود دارد.

امیر دادرس با بیان اینکه ما هفتگی آزمایش‌هایی داریم که از چشم دشمن پنهان است، گفت: تشکیلاتی داریم که در دوردست می‌تواند دشمن را در زمان نیاز متنبه کند، شما باید پایش و مراقب روزانه و لحظه‌ای داشته باشید و تحت تأثیر موج رسانه‌ای دشمن قرار نگیرید. 

جانشین فرمانده کل ارتش با تأکید بر اینکه امروز به مرتبه‌ای رسیده‌ایم که در برابر دشمن قدرت بازدارندگی کامل داریم، تصریح کرد: دشمنی که افتخار او انهدام هواپیمای مسافربری و تحریم دارو و پیمان‌شکنی است و اگر چیزی را امضا می‌کند، خودش زیر عهدش می‌زند، منطق زور را بهتر می‌فهمد، به همین خاطر است که در حوزه‌هایی که در حال ارتقاء قدرت هستیم، دشمن تمام  تلاش خود را به کار بسته تا این مسیر پیشرفت را متوقف کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
    1 0
    استراتژی باید نابودی دشمن باشد و نه تنبیه آن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس