کد خبر 987660
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹
1

رسانه‌های سعودی و در رأس آن‌ها شبکه العربیه مدعی شدند که دولت مصر از جنبش حماس خواسته از اتخاذ اقداماتی که منجر به برهم‌ خوردن آرامش در منطقه می‌شود، پرهیز کند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های سعودی از جمله شبکه العربیه شامگاه سه‌شنبه (پنجم شهریور) مدعی شدند که دولت مصر به ریاست «عبدالفتاح السیسی» از جنبش «مقاومت اسلامی فلسطین» (حماس) خواسته، در شرایط فعلی منطقه به ایران و حزب‌الله لبنان نزدیک نشود.

بیشتر بخوانید:


این شبکه به نقل از منابع مصری گزارش داد که مصر حماس را تهدید کرده که اگر شلیک موشک و راکت از غزه به سرزمین‌های اشغالی فلسطین را متوقف نکند، نظارت و وساطت در قضیه آتش‌بس بین این جنبش و رژیم صهیونیستی را متوقف خواهد کرد.


این منابع مدعی شدند دولت مصر همچنین به مقاومت اسلامی فلسطین در باره آنچه که قاهره آن را جنگ نیابتی به نفع ایران و حزب‌الله است، هشدار داده است.


بر اساس این گزارش، دولت مصر برای تداوم آرامش جهت ورود کمک‌ها به نوار غزه که در محاصره رژیم صهیونیستی، تلاش می‌کند و اقدامات جدیدی برای کاهش فشار به این منطقه در آینده اتخاذ کرده است.


بر اساس ادعای العربیه و شبکه الحدث، مصر به عنوان واسطه در توافق آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی، از این رژیم خواسته به اقدامات خود در راستای این توافق و آرامش در منطقه ملزم باشد؛ چرا که هدف قاهره، دست‌یابی به آتش‌بس طولانی مدت بین این دو است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
    11 8
    السیسی بنده و برده صهیونیست ها است وگرنه امریکا حکم ریاست جمهوری او را وتو میکرد
  • سلم لمن سالمکم IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
    7 8
    بالاخره یک کلمه هم مادر عروس حرف زد! برید جمع کنید خودتون رو ، دارودسته شما با کمپ دیوید نطفه نفاق و دودستگی رو در امت اسلامی شروع کرده و تا حالا امثال شماها شدید شریک اسراییلی ها . نوبت شما هم میشه ، خیلی دور نیست که از داخل خاک شما هم موشک روانه سرزمینهای اشغالی بشه!
  • محمدطاها IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
    5 5
    ای خاک توسرتون ای سرانه مصری
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
    3 7
    ما معنی آتش بس میان جنبش حماس و رژیم غاصب سرزمینشان را نمیفهمیم! همینطور که پیش بره حماس هم یک اداره ای میشود با کارمندانی که ماهانه حقوق میگیرند و روزگار میگذرانند!
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
    4 7
    تو اگه جرات داری به صهیونیستها هشدار بده که تنش درست نکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس