کد خبر 987522
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
نماز جمعه

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: نماز جمعه یکی از ذخایر نظام است و عکاسی در این بخش از منزلت خاصی برخوردار است و هنرمندان عکاس می توانند از زوایای مختلف آثار شایسته و ماندگاری را خلق کنند.

به گزارش مشرق  به نقل از  روابط عمومی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ،حجت الاسلام والمسلمین اسفندیار طی گفت و گوی اختصاصی از برگزاری اولین جشنواره سراسری عکس شکوه جمعه در چهلمین سال برپایی نماز جمعه خبر داد.
 معاون ارتباطات و رسانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان نقش هنر و هنرمندان در عرصه فرهنگ سازی در ساحت جامعه دینی و ضرورت استفاده از هنر در تبیین و ترویج ظرفیت عظیم نماز جمعه گفت: نماز جمعه یکی از ذخایر معنوی ممتاز نظام مقدس جمهوری اسلامی است و عکاسی در این بخش از منزلت خاصی برخوردار است و هنرمندان عکاس می توانند از زوایای مختلف آثار شایسته و ماندگاری در ابعاد سیاسی اجتماعی و عبادی نمازجمعه خلق کنند.

حجت الاسلام اسفندیار گفت: نماز جمعه به عنوان تریبون رسمی نظام مقدس جمهوری اسلامی کنگره بزرگ هفتگی است که در 900 نقطه کشور اقامه می شود و ضروری است با استفاده از ظرفیت هنر ، جلوه های زیبای این پایگاه والای دینی را که به عنوان نماد حضور ملت و وحدت عمومی مؤمنان در سراسر کشور ثبت و ترویج نماییم .

معاون ارتباطات و رسانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به محورهای فراخوان نخستین جشنواره ملی عکس،  نماز جمعه ، مصلی های جمعه و جماعات ، آداب و سنن و مناسک جمعه ، جاذبه های تصویری به اماکن نمازجمعه ، همبستگی امت،  اجتماعات سیاسی، مردم نگاری، قومیت‌ها و گروه‌های سنی مختلف ،شهدای نماز جمعه و شهدای محراب و جلوه های سیاسی ،اجتماعی و عبادی نماز جمعه را از جمله موضوعات جشنواره عکس شکوه جمعه ذکر کرد.
علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر و نحوه شرکت در جشنواره به تارنمای shokuhejome.ir    مراجعه نمایید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس