کد خبر 987488
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
کلوپ

یرزی دودک، دروازه‌بان سابق لیورپول می‌گوید زمانی که یورگن کلوپ، لیورپول را ترک کند تنها یک نفر می‌تواند جانشین او باشد و او کسی جز استیون جرارد نیست.

به گزارش مشرق، یرزی دودک، دروازه‌بان سابق لیورپول می‌گوید زمانی که یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی موفق لیورپول سکان هدایت این تیم را رها کند تنها گزینه ممکن برای جانشینی او کسی نیست جز استیون جرارد، اسطوره محبوب باشگاه.

یورگن کلوپ تا سال 2022 با لیورپول قرارداد دارد ولی سرمربی آلمانی اخیرا اعلام کرد زمانی که دوران سرمربی‌گری‌اش در لیورپول به پایان برسد احتمالا به مدتی استراحت و دوری از فوتبال نیاز خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

کلوپ: با دین محمدی و تیموریان هم‌تیمی بودم

دودک با اشاره به موفقیت استیون جرارد در پست سرمربی‌گری گلاسکو رنجرز گفت:" این اواخر که به باشگاه لیورپول سر زده بودم همه به صراحت می‌گفتند زمانی که دوران حضور یورگن کلوپ روی نیمکت لیورپول به پایان برسد تنها گزینه برای جانشینی او کسی نیست جز استیون جرارد".

دروازه‌بان سابق لیورپول در ادامه گفت:" همه این را می‌دانند که کاپیتان بزرگ لیورپول دیر یا زود به باشگاه برخواهد گشت. راستش را بخواهید من وقتی دیدم استیون اینقدر زود سرمربی‌گری را شروع کرد متعجب شدم. اکثر بازیکنان در گوشه و کنار دنیا وقتی فوتبال را کنار می‌گذارند به مدتی زمان نیاز دارند تا بتوانند به دنیای مربی‌گری وارد شوند".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس