کد خبر 988907
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
مانه

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول در لحظات پایانی دیدار مقابل برنلی بسیار عصبانی بود.

به گزارش مشرق، لیورپول در ادامه روند پیروزی های خود در این فصل لیگ برتر موفق شد با سه گل برنلی را مغلوب کرده و جایگاه خود در صدر جدول را با کسب تمامی امتیازات از چهار بازی مستحکم تر از قبل کند.

اما در اواخر بازی سادیو مانه با تصمیم یورگن کلوپ تعویض شد و واکنشی بسیار تند نسبت به بازیکنان حاضر روی نیمکت نشان داد. به نظر می رسید مهاجم سنگالی از اتفاق چند دقیقه قبل از تعویض و پاس ندادن ستاره مصری لیورپول، محمد صلاح عصبانی بود.

بیشتر بخوانید:

لیورپول با شکست آرسنال به تنهایی صدرنشین شد

در یک صحنه در محوطه جریمه برنلی، محمد صلاح در حالیکه می توانست سادیو مانه را در موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی قرار دهد، ترجیح داد با خودخواهی به حرکات انفرادی پرداخته و خودش به قلب دفاع برنلی نفوذ کند که در نهایت تصمیم او هیچ ثمری نداشت.

سادیو مانه که به شدت از رفتار هم تیمی مصری خود عصبانی شده بود، بعد از تعویض شدن نسبت به رفتار او به دیگر بازیکنان گله کرد و علیرغم تلاش برخی بازیکنان از جمله روبرتو فرمینو برای آرام کردن وی، تا پایان با ژستی بسیار عصبانی روی نیمکت حضور پیدا کرد.

بر خلاف سادیو مانه، محمد صلاح در این بازی موفق به گلزنی نشد و به همین در دقایق پایانی تلاش زیادی برای زدن یک گل از خود نشان داد. در دو فصل گذشته ابتدا محمد صلاح و فصل قبل سادیو مانه به طور مشترک موفق به کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر شده بودند.

عصبانیت مانه از محمد صلاح

دانلود

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IT ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    4 3
    دو تا مسلمون نباید با هم قهر و دعوا کنن. با هم دوست باشید.
  • امین ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    حق با مانه هست، صلاح خیلی خودخواه و از خود راضیه. من به جای مانه بودم، وسط زمین صلاحو میزدم. انصافاً سادیو مانه بهتر از صلاحه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس