کد خبر 987448
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
ایکاردی و دیبالا

یک نشریه ورزشی معتبر ایتالیایی از برقرار شدن تماس میان مدیر اجرایی باشگاه اینتر و مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس پس از ماه‌ها اختلاف و قهر میان دو طرف خبر داده است.

به گزارش مشرق، نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا مدعی شده که فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس و جوزپه ماروتا مدیر اجرایی باشگاه اینتر با یکدیگر تماس داشته‌اند و به ماه‌ها اختلافات‌شان پایان داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

هیچکس در اینتر خواهان ماندن ایکاردی نیست

کدورت میان روابط این دو نفر از زمان جدایی جنجالی ماروتا از یوونتوس و تبدیل شدن پاراتیچی به عنوان جانشین وی آغاز شد و این اختلافات سبب شد که دو طرف حاضر به مذاکره با یکدیگر برای جذب بازیکن از تیم‌های یکدیگر نباشند اما با توجه به نزدیک شدن پایان مهلت نقل و انتقالات فوتبال اروپا (11 شهریور) دو طرف تصمیم گرفتند که کدورت‌ها را کنار گذاشته و با یکدیگر آشتی کنند.

طبق ادعای نشریه گاتزتا، در تماس تلفنی بین پاراتیچی و ماروتا، این دو همکار قدیمی، بعد از ابراز تأسف بابت رفتارهای اخیرشان، با چند شوخی و لطیفه از سردی روابط‌شان کاستند و به این ترتیب زمینه مذاکره برای معاوضه پائولو دیبالا و مائورو ایکاردی فراهم شد، البته گویا سرعت پیشروی مذاکرات آنها در اولین تماس‌شان چندان زیاد نبوده و آنها بیشتر وقت خود را صرف رفع کدورت‌ها کرده‌اند. ظاهراً هنوز هیچ قراری برای ملاقات رودروی میان پاراتیچی و ماروتا هم تعیین نشده است اما به نظر می‌رسد که اصلی‌ترین مانع برای گفت‌وگو جهت معاوضه بازیکن از سر راه برداشته شده است و آنها 6 روز دیگر وقت دارند که به توافق برسند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس