کد خبر 987303
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹
دستور وزیر کشور در خصوص قطع برق دستگاه‌های پر مصرف

وزیر کشور گفت: قاچاق کالا در کشور از ۲۱ میلیارد دلار قبل از فعالیت دولت تدبیر و امید هم اکنون به کمتر از ۱۱ میلیارد دلار کاهش یافته است.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران زنجان به اقدمات اساسی انجام شده در بحث قاچاق کالا اشاره کرد و افزود: با تشدید کنترل‌ها و پایش مرزها هیچ کالای اساسی به صورت قاچاق از کشور خارج نمی شود.

ببینید:

عکس/ کشف ۱۴۸ میلیاردتومان کالای قاچاق در تهران

وی با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه های اجرایی و فعال در بخش اقتصادی بر اساس زمانبندی انجام شده موظف به راه اندازی سامانه هایی برای ثبت فعالیت های خود هستند اظهار داشت: تشکیل این سامانه ها از قاچاق کالا و ارز به طور چشمگیری جلوگیری می کند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه برای جلوگیری از قاچاق دام به خارج از کشور نیز تدابیری اندیشیده شده است، تصریح کرد: حمل و نقل و انتقال دام از هریک از استانهای کشور باید با مجوز رسمی دامپزشکی انجام شود که در این خصوص دستگاه های ذیربط نیز باید همکاری های لازم را داشته باشند.

وی اصلاح قیمت را یکی از راهکارهای اعمال شده در مرزهای شرقی و غربی برای جلوگیری از قاچاق بنزین عنوان کرد و افزود: بنزین در این مرزها با قیمت پایین تر از قیمت کشورهای همجوار آنها به استانداری، فرمانداری ها و تعاونی های مربوطه داده می شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
    0 0
    مرزهای غرب با کولبرهای قاچاقچی اقنصاد ایرانو نابود کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس