کد خبر 987163
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
کیانوش رستمی

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: امیدواریم سهراب مرادی بتواند به بهترین شکل ممکن روند درمانی و دوران نقاهت بعد از جراحی را به منظور آمادگی در رقابت‌های گزینشی طی کند.

به گزارش مشرق، علی مرادی درباره شرایط سهراب مرادی بعد از عمل جراحی کتفش گفت:‌ همین چند دقیقه پیش با  دکتر نوروزی صحبت می‌کردم. او مرتب پیگیر روند درمانی سهراب است. خوشبختانه شرایط خوب است و دوران نقاهت و فیزیوتراپی بعد از عمل جراحی را طی می‌کند. خودم هم مستقیم با آلمان در تماس هستم و خوشبختانه پزشکان از شرایط سهراب رضایت دارند.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت سهراب مرادی پس از جراحی

وی در پاسخ به این سؤال که چقدر می‌توان به حضور مرادی در المپیک 2020 توکیو امیدوار بود، گفت:‌ این موضوع دو بخش دارد؛ بخش درمانی و قسمت فنی. اگر روند درمانی طبق آن چیزی که انتظار داریم پیش برود و سهراب سلامتی‌اش را به دست آورد، از نظر فنی باید در مسابقات کسب سهمیه المپیک که فدراسیون جهانی تعیین کرده امتیازات لازم را کسب کند. امیدواریم او ابتدا بتواند سلامتی خود را به دست آورد و علاوه بر آن بتواند در رقابت‌های تعیین شده شرکت کند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص اینکه آیا مرادی به رقابت‌های گزینشی المپیک در سوئیس خواهد رسید یا نه،‌گفت: به این مسابقات می‌رسد، اما پزشکان معالجش اعلام کردند نباید تا آن زمان سنگین کار کند.

مرادی درباره جلسه با مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گفت: چنین جلساتی به صورت منظم و مستمر با تمام فدراسیون‌ها به خصوص فدراسیون‌های المپیکی، برگزار می‌شود. اتفاقا بسیار خوب است و نشان می‌دهد مسئولان ورزش حواسشان به وزنه‌برداری است. در این جلسات معمولا گزارش‌ها و برنامه‌های فدراسیون برای حضور در المپیک ارائه می‌شود و مسئولان کمیته و وزارت نیز بازدیدهایی از اردوهای تیم ملی خواهند داشت.

وی درباره شرایط وزنه‌برداران برای حضور در مسابقات جهانی گفت: خوشبختانه با توجه به تمریناتی که ملی‌پوشان پشت سر گذاشته‌اند شرایط خوبی دارند و امیدواریم بتوانند نتایج قابل قبولی کسب کنند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این سؤال که آیا کیانوش رستمی همراه تیم به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد یا نه،‌ گفت: با توجه به اینکه وی نیز اعلام آمادگی کرده، نامش در فهرست 12 نفره قرار گرفته است که تا زمان تشکیل جلسه فنی در آغاز مسابقات می‌توانیم 2 وزنه‌بردار رزرو را از لیست خارج کنیم و ترکیب 10 نفره نهایی را اعلام نماییم.

مرادی درباره اعزام بانوان وزنه‌بردار به مسابقات جهانی گفت: طبق روال و با توجه به رکوردگیری که انجام شده فکر می‌کنم 2 تا 3 وزنه‌بردار بانو نیز به این رقابت‌ها اعزام شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس