کد خبر 986746
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
زنگنه نمایه

وزیر نفت در نشست فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس عنوان کرد که سهمیه‌بندی بنزین به شکل سابق آن در دستورکار ما نیست و کنترل مصرف بنزین از طریق استفاده مردم از کارت‌های سوخت شخصی انجام می‌شود.

به گزارش مشرق، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: نشست امروز فراکسیون با حضور بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت برگزار شد و مسائل مختلفی همچون بحث ساخت پالایشگاه‌ها، سهمیه‌بندی مصرف سوخت و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه و در ارتباط با ساخت پالایشگاه و پرهیز از خام‌فروشی نفت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست، وزیر نفت عنوان کرد که دستور ساخت پالایشگاه‌ها را در تعدادی از استان‌ها داده است.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ زنگنه و ماجرای خسارت‌بار حذف کارت سوخت

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: زنگنه همچنین در پاسخ به سوالات نمایندگان در رابطه با سهمیه‌بندی مصرف سوخت گفت: سهمیه‌بندی بنزین به شکل سابق آن در دستورکار نیست و کنترل مصرف از طریق استفاده مردم از کارت‌های سوخت شخصی‌شان اعمال می‌شود.

پورمختار خاطرنشان کرد: وزیر نفت همچنین در پاسخ به سوالات اعضای فراکسیون در رابطه با وضعیت فروش نفت گفت که با وجود همه اعمال تحریم‌ها به هر طریق ممکن نفت‌مان را چه نفت خام و چه مشتقات آن را می‌فروشیم و تحریم‌ها نتوانسته خللی در این زمینه ایجاد کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    14 4
    قبل از گرفتن مافیای خودرو باید با مافیای نفتی برخورد میشد.
    • محمد IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
      22 6
      مافیا خود ما مردم هستیم . وقتی که چیزی گرون میشه بهش رحم نمیکنیم و هجوم میبریم برای خرید و انبار کردنش یه وقت رب یه وقت ماکارونی یه وقت خودرو یه وقت مسکن یه وقت پوشک یه وقت سکه یه وقت دلار و یه عالمه یه وقتهای دیگه..... اگر بخواییم مافیایی داشته باشیم اون مافیای نفس جاه طلب و منفعت طلب خود ماست و تا وقتی که به اون غلبه نکنیم وضعیت هر روز بدتر از دیروز خواهد شد .
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    14 2
    وزیر زیرک. مردم قبلتر از این بنزین رو نمی خوردن که الان با کارت سوخت کمتر شده باشد. مصرف کمتر نیاز به موتور کم مصرفتر یا وزرای زیرکتر داره. نفله ها هم اینو می دونن
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    14 2
    اینها 6 سال فکر کردند و از جیب مردم بنزین قاچاق شدو کشور خسارت دید تازه فهمیدند کارت سوخت چیز خوب و ضروری بوده
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
      0 0
      از جیب مردم بنزین قاچاق شد؟ یعنی اگه کارت سوخت برداشته نمیشد به جیب مردم چیزی اضافه میشد؟
  • ایرانی IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    0 0
    اقای زنگنه مردم از دولت نا امید شدند شما و دولت امیدتان مردم را فراموش کردید .....
  • مهدی IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    0 0
    چرا کارت رفت که بخواهد بیاید مگر نفر قبل نمی دانست
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    1 0
    دزد بازاران شبانه هرگز نباید خواب راحت داشته باشند چرا وبه چه اجازه ای هر کس بخواهد جنس را آنطور بفروشد که سود چند صد میلیونی به جیب بزند وفریاد مردم را در آورد که مردم به جای دعا با فحش وناسزا وکفر ورزیدن شوند
  • محمد IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    2 0
    یک نفر در شرکت نفت پیدا کن که از عملکرد زنگنه راضی باشه بالای ۳۰ سال کار پاداش نمیدهد اما بازنشستگی هم موافقت نمیکند . وزیر محترم بالای ۳۰ سال کار مرخص کن شاید روزنه ای برای جوانان باز بشه خودت هم خداییش دیگه بسته
  • جواد علیمیرزایی IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    1 0
    چرا مردم بدبخت آنقدر می پیچنید هرسال یک بدختی مردم کار ندارد باوسیله که دارد زندگی خودشان می چرخاند به همین وسیله قسط وامشان را می دهد اگر کارتی شود مردم که زیر خط فقر است بدتر می شود خدانگهوارتان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس