کد خبر 986495
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

شرکت مهندسی داده سامان گستر پردازش نوین سپهر با نام تجاری داده پردازش نوین سپهر تولید کننده نرم‌افزارهای مالی و مدیریتی تیپ، و نیز ارائه دهنده راهکارهای جامع نرم افزاری منطبق با نیاز مشتری است. این شرکت مفتخراست، سالها در کنار شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی گام برداشته و در طول این مسیر سعی در رفع نیازها و بهینه سازی فرآیندهای سازمانی ایشان داشته است.

مدیریت فرآیند خرید، فروش، سفارشات و پیشفاکتورها یکی از مهمترین عملیات مرتبط با سودآوری و تداوم هر چه بیشتر یک کسب و کار است. نرم افزار خرید و فروش داده پردازش نوین سپهر به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند در نسخه های مختلف و با توجه به نیاز مراکز مختلف امکاناتی را در اختیار کاربر قرار دهد که کاربر بتواند چرخه‌های عملیات در این واحدها را بخوبی مدیریت نماید. مدیریت فرآیندهای سفارشات و پیش‌فاکتورها، اعمال کنترلهای متنوع در هنگام صدور فاکتورها، عملیات تسویه، ارتباط مستقیم با حسابداری و انبار و امکانات بیشماری که در این زیر سیستم دیده شده است قطعا این نرم افزار را به دستیاری ویژه برای مدیران و ابزاری کارآمد برای کارکنان تبدیل می نماید.



نرم افزار بازرگانی، مهمترین زیر سیستم در میان سیستم های لازم برای اداره اکثر قریب به اتفاق کسب و کارهاست. چه بسا بسیاری از کاربران فقط داده‌های خود را در فرم‌های مربوط به بازرگانی وارد می‌کنند و از همینجا نیز گزارشات مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند و با هیچ سیستم دیگری سر و کار ندارند. (گرچه در باطن نرم افزار حسابداری در همه این عملیات درگیر است) این سیستم محل وارد کردن اطلاعات مربوط به کالاهای خریداری شده و فروش رفته است. مدیران بازرگانی و فروش در هر شرکت و موسسه‌ای به کنترل موجودی محصول، تحویل به موقع محصول به مشتری، کنترل مانده حساب مشتریان، و کنترل اعتبار مشتریان و انواع مولفه‌های دیگر مربوط به فروش نظارت دارند و این سیستم ابزار مناسب جهت این نظارت را در اختیار ایشان می‌گذارد .

شماره‌های تماس:

02166580437

02166580264

09191493581

وب‌سایت: https://accountsystem.ir

 

محتوای تبلیغاتی

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس