کد خبر 986296
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
ترافیک پرحجم در محورهای شمالی کشور - کراپ‌شده

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در تمام محورهای شمالی کشور به سمت تهران و همچنین تردد یکطرفه در جاده چالوس و هراز خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: از ساعتی قبل تردد در محور هراز از منطقه آب اسک به سمت تهران و همچنین از مرزن‌آباد در محور چالوس به سمت کرج به صورت یکطرفه در حال انجام است. 

وی گفت: در محور رشت به قزوین در محدوده‌های رودبار، منجیل، امامزاده هاشم ترافیک سنگین گزارش شده و تردد در کل محور به صورت پرحجم است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا درخصوص وضعیت ترافیکی در محور فیروزکوه نیز گفت: در این محور نیز در مسیر شمال به جنوب در محدوده‌های زیراب ، شهر فیروزکوه، سه راهی گیلاوند و محدوده عوارضی پردیس، ترافیک سنگین و در کل محور ترافیک پرحجم را شاهد هستیم. 

سرهنگ رحمانی گفت: در محور قم به تهران و ساوه به تهران هم ترافیک پرحجم اما روان در جریان است و این در حالی است که در باند جنوبی محور کرج - تهران و قزوین - تهران هم ترافیک پرحجمی را شاهد هستیم. 

وی در پاسخ به این سوال که ترافیک براساس پیش‌بینی شما تا چه ساعتی ادامه خواهد داشت، گفت: با توجه به ترددهای ثبت شده و همچنین بار ترافیکی در شهرهای شمالی کشور که به سمت تهران در حرکت است پیش‌بینی می‌کنیم تا پاسی از بامداد محدودیت‌ها و ترافیک پابرجا باشد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس