کد خبر 986141
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶
کمالوند

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: همان‌طور که بازیکنان استقلال و پرسپولیس هم گفته‌اند، توپ های لیگ برتر افتضاح هستند.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند بعد از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری  گفت: یک عذرخواهی بابت نشست خبری دیروز بدهکارم ولی واقعا مشخص نبود که برای بازی بیاییم یا نه. مشکلات زیادی داشتیم اما بالاخره تیم را جمع و جو ر کردیم و مقابل قهرمان سه دوره لیگ برتر بازی کردیم و موقعیت هم داشتیم.

بیشتر بخوانید:

اظهارات کالدرون پس از اولین برد پرسپولیس

* قیمت یک بازیکن پرسپولیس معادل کل تیم ما بود

وی ادامه داد: بازی پایاپایی بود و 10 دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم وگل خوردیم. برخی بازیکنان ما برای اولین بار در لیگ برتر بازی کردند مثل ترکمان و پوریا. برخی بازیکنان هم نداشتیم و در خط حمله هم کم زور بودیم و دستمان هم خالی بود. برای تعویض، شاید کلیشه ای باشد که قیمت یک بازیکن آنها معادل کل تیم ماست ولی قهرمان سه دوره لیگ برتر بود و تعویض هایش یکی از یکی بهتر بود. تا اینجا کار هم یکی از مدعیان هستند.

* بعد از هفته پنجم تیم ما روی غلتک می‌افتد

کمالوند افزود: 19 بازیکن از تیم ما جدا شد، به جز گرامی، نوری و گودرزی همه رفتند زیرا 60 درصد از مبلغ قراردادهای فصل گذشته باقی مانده بود و نتوانستند آنها را حفظ کنند. یک تیم نوی نو داریم. انشالله بعد از هفته چهار و پنجم که شهادت امام حسین (ع) است تیم ما روی غلتک می افتد.

* بی‌کیفیت‌ترین توپ 12 سال اخیر را داریم
کمالوند در مورد شرایط توپ و کیفیت پیراهن های باشگاه گفت:روی پیراهن مان هم هیچ تبلیغی نزدیم. پروین اعتصامی یک شعری دارد که مفهومش این است که مشکلات زیادی داریم. کاش می دانستید که بازیکنان ما کجا می خوابیدند. خیلی مشکلات داریم، بحث پرداختی به بازیکنان بحث آخرمان است. بحث هتل، هواپیما و جای خواب و ... داریم. توپ مسابقه هم ضعیف ترین و بی کیفیت ترین توپ در این 10 -12 سال اخیر بود.

* ما با توپ فوتسال در لیگ برتر بازی می‌کنیم نه توپ فوتبال!

سرمربی پارس جم تاکید کرد: امروز سه خطای اوت شد چون بازیکنان توپ از دستشان در رفت. این توپ فوتبال نیست توپ تنبل فوتسال است. سازمان لیگ نباید ارباب رعیتی صحبت کند و حق داریم که صحبت کنیم. توپ مسابقات افتضاح است. خراب است پرسپولیس، سپاهان، استقلال و.. همه معترض هستند.

* آقای تاج! قرار بود بدهکارها بازی نکنند، چه شد؟
وی افزود: من تاج را خیلی دوست دارم، اما آدم متملقی نیستم، به دو دلیل دوستش دارم، فوتبالیست بوده مدیرباشگاه هم بوده و تمام شرایط ریاست فدراسیون را دارد اما قرار بود که تیم های بدهکار بازی نکنند. تکلیف ما چه شد؟ از 5 سال پیش طلب دارم. کفاشیان بزرگ‌ترین ضربه را به من زد. بارها نوشت فرصت بدهید به پاس همدان تیم هم منحل شد و 40 میلیون مالیات دادم. شما هم برای مربیان احترام قائل شوید. می گویند در مورد داور حرف نزن می گوییم چشم.

* از پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها بپرسید، این توپ افتضاح است

کمالوند گفت: با 300 میلیون چند سال پیش سانتافه می خریدید اما اکنون لاستیک آن را هم نمی توانید بخرید. همه جوره تاج را قبول دارم. اگر قرار باشد که نتوانیم طلب 8 سال پیش را بگیریم چه کار باید بکنیم. کفاشیان سه دوره نوشت بمان.د من پانصدمین نفر هستم که این حرف را می زنم توپ خوب نیست. از بازیکنان استقلال و پرسپولیس بپرسید در اینستاگرام پست گذاشتند. شوت به توپ زدم احساس کردم پیر شدم بعد دیدم توپ تنبل است و باعث مصدومیت شده است. فتاحی هم صورت مساله را خوب پاک کرد و گفت زمین را آب بدهید.

* بازیکنانم برای حمام رفتن باید 30 دقیقه معطل شوند!
وی در مورد اینکه چرا تیم پارس جنوبی نتوانست به بازی برگردد گفت: از نظر بدنی خوب بودیم چون فشار آوردیم برخی مثل ترکمان و پوریا خوب بودند جلوی ترابی و امیری که جام جهانی باز کردند اشتباه کنید گل می شود. در مجموع آینده خوبی برای تیم می بینیم، اگر مشکلات تیم کم شود خوب است. عامه مردم شاید برداشت بد کنند و بگویند دنبال پول هستند بلکه می گویم 60 درصد از مبلغ قراردادها پرداخت نشده است. تکلیف ما چیست بگویند از هفته دهم بیایید می گوییم چشم بازیکنان خارجی ما در اتاق دو در سه زندگی می کنند و حمام می خواهند بروند باید 30 دقیقه صبر کنند. مشکلات اساسی داریم.

* از کالدرون و داور راضی هستم

کمالوند در مورد اینکه کالدرون مدعی شده که شما وقت‌کُشی کرده‌اید گفت: با توجه به خواسته سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بدون حاشیه باشد و این مسایل جمع شود. از کالدرون و داور راضی هستم .وی حرفی زده و من جوابی ندارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس