کد خبر 986128
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
پرسپولیس - پارس جم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: امیدوارم سوپرجام زودتر به پرسپولیس اهدا شود اما اگر در این باره صحبت کنم حاشیه ایجاد می‌شود.

به گزارش مشرق، سیدجلال حسینی بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر پارس جنوبی جم در هفته اول لیگ برتر فوتبال،‌ گفت: در 3، 4 هفته اول نمی‌توان خیلی درباره آمادگی تیم صحبت کرد با توجه به اینکه از فشار سنگین بدنسازی خارج شده‌ایم، کادر فنی تغییر کرده است و بازیکن جدیدی به تیم اضافه شده‌اند برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان داریم، خیلی کار داریم.

بیشتر بخوانید:

شاگردان کالدرون پیروز دیدار افتتاحیه لیگ/ پرسپولیس، جنوبی‌ها را با شکست بدرقه کرد +عکس و فیلم

وی درباره تفاوت سبک بازی کالدرون با برانکو، گفت: هر مربی سبک خاص خودش را دارد، مطمئناً کالدرونتفکرات خودش را دارد و تاکتیک مربیان با هم فرق می‌کند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقادات به کیفیت توپ‌های لیگ، گفت: احساس می‌کنم توپ‌ها سبک است و حالت خاصی دارند شاید ما به آنها عادت نداریم اما ظاهراً سبک‌تر از حد معمول هستند.

حسینی درباره کارت زردی که از داور گرفت و اعتراض به قاضی میدان، گفت: به تصمیم داور احترام گذاشتم و قبول کردم کارت زردم درست بود.

وی درباره اینکه پیش از شروع فصل قرار بود درصدی از قراردادهای آنها پرداخت شود و آیا این اتفاق افتاده است یا نه، گفت: نه هنوز اما مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند و امیدوارم زودتر مطالباتمان پرداخت شود. 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه باشگاه پرسپولیس خواستار اهدای سوپرجام به آنها شده بود، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد اما اگر صحبت کنم حاشیه ایجاد می‌شود. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس