پرسپولیس - پارس جم

تیم پرسپولیس در نخستین دیدار لیگ نوزدهم در خانه موفق شد پارس جنوبی را از پیش‌رو بردارد.

به گزارش مشرق، تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی در دیدار افتتاحیه رقابت‌های لیگ برتر نوزدهم از ساعت 19:10 امروز (پنجشنبه)  به مصاف هم رفتند که میزبان سرخپوش این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. مهدی ترابی در دقیقه 58 برای پرسپولیس گلزنی کرد.

برای دیدن خلاصه دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی اینجا کلیک کنید

ترکیب پرسپولیسبوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، احمد نورالهی، امید عالیشاه (87- محسن ربیع‌خواه)، مهدی ترابی، وحید امیری (90 - سیامک نعمتی)، امیر روستایی (64 - فرشاد احمدزاده) و علی علیپور.

ترکیب پارس جنوبی: فرنادو دخسوس، فریبرز گرامی، علی عبدالله‌زاده، مگنو باتیستا، محمود شفیعی، رضا خالقی‌فر، پوریا آریاکیا، حامد پاکدل (72 - شهرام گودرزی)، کاخبر کاکاشویلی، ایمان باصفا (67 - محمد نوری) و مهدی ترکمان.

داور: موعود بنیادی‌فر

نیمه اول

دقیقه 16: امید عالیشاه از سمت راست توپی را به دهانه دروازه پارس جنوبی ارسال کرد که محمد نادری توپ را به آسمان زد و نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

دقیقه 30: سیدجلال حسینی، به دلیل خطا روی حامد پاکدل پشت محوطه جریمه با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 32: مهدی ترکمان ضربه ایستگاهی را به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که توپ پس از برخورد به تیر افقی دروازه، توسط مدافعان پرسپولیس برگشت.

دقیقه 33: محمود شفیعی از تیم پارس جنوبی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

نیمه دوم

دقیقه 56: مگنو باپتیستا از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 58: پاسکاری بازیکنان پرسپولیس با اشتباه مدافعان پارس جنوبی به مهدی ترابی رسید و این بازیکن با ضربه چیپ خود دروازه دخسوس را باز کرد.

دقیقه 59: علی علیپور پس از ورود به محوطه جریمه شوتی را روانه دروازه کرد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 77: پرسپولیس در محوطه جریمه پارس جنوبی صاحب موقعیت خوبی شد و از سمت راست می‌توانستند دروازه این تیم را باز کنند، اما ضربه آرام او را فریبرز گرامی برگشت داد.

دقیقه 1+90: شهرام گودرزی در محوطه جریمه پرسپولیس می‌توانست خطرساز شود که مدافعان سرخپوش تن به کرنر دادند.

در دیگر دیدار های انجام شده از بازی های هفته اول لیگ نوزدهم این نتایج به دست آمد:

گل گهر 1-1 نساجی 

ذوب آهن 2-3 سایپا

گل گهر 0-0 تراکتور

جدول رده بندی لیگ برتر پس از برد پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس