کد خبر 986118
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴
احمد اصغری مهرآبادی

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: بسته‌شدن پرونده پروژه مسکن مهر به این معنی نیست که دیگر ساخت مسکن صورت نمی‌گیرد.

به گزارش مشرق، احمد اصغری مهرآبادی در حاشیه بازدید از چند پروژه مسکن مهر که به همراه سیداحسن علوی نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران انجام شد، اظهار کرد: امیدواریم با تامین اعتبار کافی، پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات ثبت نام در طرح ملی مسکن

وی افزود: بسته‌شدن پرونده پروژه مسکن مهر به این معنی نیست که دیگر ساخت مسکن صورت نمی‌گیرد چرا که نیاز متقاضیان در قالب طرح‌های دیگری مانند طرح ملی مسکن ادامه خواهد داشت.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در ادامه خاطرنشان کرد: پرونده پروژه مسکن مهر کردستان، منهای تعاونی‌هایی که مشکلات قضایی دارند، امسال بسته خواهد شد.

وی ادامه داد: ممکن است در برخی از ساخت و سازها ضعف‌هایی وجود داشته باشد اما به طور کلی کیفیت مسکن مهر در سنندج عالی است.

مهرآبادی در ادامه تصریح کرد: مسکن مهر در استان‌های یزد، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و زنجان به اتمام رسیده و در ۶ استان دیگر هم در شرف تمام‌شدن است.

وی به مسکن مهر استان خوزستان که با مشکلات زیادی روبرو است اشاره و گفت: ۳۰ هزار واحد در این استان گریبان‌گیر مشکلات عدیده‌ای شده است.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اظهار داشت: تعاونی‌ها یکی از مشکلات اصلی ما در مسکن مهر است.

وی همچنین گفت: با توجه به گرانی مصالح ساختمانی، وام مسکن مهر با توجه به موقعیت شهر و یا استان، از ۲۵ میلیون تومان به ۳۵ تا ۴۵ میلیون تومان افزیش داشته است.

مهرآبادی ادامه داد: بیش از یک میلیون واحد مسکن مهر در دولت تدبیر و امید تحویل متقاضیان شده است.

وی افزود: احداث امکانات مانند مدرسه در طرح‌های مسکن مهر بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم تا پایان امسال قریب به ۵۰۰ مدرسه در طرح‌های مسکن مهر به بهره‌برداری برسد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر خاطرنشان کرد: از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن طرح مسکن مهر، یک میلیون و ۸۲۵ هزار واحد تحویل مردم شده است.

مهرآبادی در پایان به گرانی در بازار مسکن اشاره و گفت: مسکن مهر و طرح‌هایی مانند مسکن مهر می‌تواند به خانه‌دارشدن خانواده‌های متوسط و متوسط به پایین جامعه کمک شایانی انجام دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس