کد خبر 922264
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱
مسکن مهر

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر از تکمیل و واگذاری تمامی طرح‌های مسکن مهر کشور تا پایان سال آینده خبر داد.

به گزارش مشرق، احمد اصغری مهرآبادی عصر یکشنبه در جلسه شورای تامین مسکن استان اظهارداشت: با تاکید رییس جمهوری پرونده این طرح تا نیمه نخست سال آینده بسته می شود.

وی با بیان اینکه با حمایت دولت، سازمان برنامه و بودجه و بانک‌ها مراحل ساخت این خانه‌ها تا پایان سال ۹۸ به اتمام خواهد رسید افزود: در قالب طرح مسکن مهر دو میلیون و ۴۰۰ هزا واحد مسکونی در کشور احداث و یا در حال ساخت است.

در همین زمینه:

فیلم/ بی مهری مسئولین نسبت به مسکن مهر!

افزایش وام مسکن منتفی شد

مهرآبادی با اشاره به اینکه از این تعداد نزدیک دومیلیون واحد به اتمام رسیده و به مردم تحویل داده شده است عنوان کرد: یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد از مساکن تحویلی به متقاضیان مربوط به دوران دولت یازدهم و دوازدهم است و در دولت گذشته تنها ۶۳۳ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر خاطرنشان کرد: برای برخی واحدهای مسکن مهر در کشور متقاضی وجود ندارد و درصدد هستیم این واحدها را در اختیار برخی نهادها قرار دهیم و برای آنان متقاضی پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: وضعیت مساکن مهر در آذربایجان غربی بسیار مناسب است و طبق وعده، پرونده این پروژه در صورت همکاری شرکت های خدمات رسان به زودی بسته می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • 1818896281 IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
    1 0
    من از سال ۱۳۸۸ ثبت نام کردم ولی هنوز صاحب منزل نشدم شرکت اداره بندر با پارتی بازی وقت اسامی دوستان خود را صاحب خانه نمود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس