کد خبر 986005
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
نیمار

هافبک اسپانیایی پاری سن ژرمن مقصد احتمالی بعدی ستاره برزیلی و همبازی اش را مشخص کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از کادناسر، وضعیت نیمار هم‌چنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

این بازیکن برزیلی با وجود آن که دو هفته از آغاز رقابت‌های لیگ فرانسه می‌گذارد اما هنوز برای پاریسن ژرمن به میدان نرفته است.

از یک طرف نیمار از حضور در پاری سن ژرمن راضی نیست و از طرف دیگر هم هواداران تیم فرانسوی دوست ندارند که این بازیکن در تیم آن‌ها باقی بماند و این باعث شده تا سران PSG هم تا مشخص شدن وضعیت نهایی این بازیکن فعلا اجازه حضورش را در ترکیب تیم ندهند.

پابلو سارابیا هم تیمی جدید نیمار تاکید کرد که او به بارسلونا برخواهد گشت.

او گفت: نیمار الان در پاری سن ژرمن است و با آرامش در حال تمرین کردن است. او دوست دارد که به بارسلونا برگردد و به نظرم این اتفاق هم در نهایت خواهد افتاد و او به تیم مورد علاقه‌اش برمی‌گردد.

بارسلونا هم سخت در تلاش است تا زمینه بازگشت نیمار را به نوکمپ فراهم اما تا الان هر پیشنهادی که داده پاری سن ژرمن رد کرده است چرا که این باشگاه فرانسوی نه خواستار معاوضه نیمار است و نه فروشی قرضی او بلکه می‌خواهد او را با رقم نهایی‌اش بفروشد تا برای همیشه از دست او راحت شود.

نیمار در سال ۲۰۱۷ با ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست و در دو فصل حضورش در این تیم فرانسوی با وجود آن که آمار خوبی داشته اما نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس