کد خبر 985195
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
براندائو

بازیکن برزیلی مد نظر پرسپولیس بامداد امروز برای بررسی های پزشکی از طریق فرودگاه امام(ره) وارد تهران شد.

به گزارش مشرق، بنا بر اعلام امیر علی حسینی، مدیر امور بین الملل که به عنوان نماینده باشگاه در فرودگاه حضور پیدا کرده بود، خوزه براندائو گونسالوِز جونیور ساعتی قبل، وارد فرودگاه امام(ره) شد.

وی از ترکیه و همراه با مدیربرنامه های خود به ایران سفر کرده است.

پرواز این بازیکن، در ساعت یک و ۴۰ دقیقه بامداد به زمین نشست. روادید جونیور از قبل با پیگیری های باشگاه آماده شده بود، ولی برای ورود مدیربرنامه های او، با توجه به این که خبر سفر خود را دیرتر به اطلاع باشگاه رسانده بود، اقدامات اداری برای صدور روادید در فرودگاه و با همکاری پلیس گذرنامه به سرعت انجام گرفت. در این مدت بخش CIPفرودگاه نیز پذیرای میهمانان پرسپولیس بود.

نماینده باشگاه پرسپولیس، در این مدت ضمن خوش آمد گویی، با هماهنگی مقامات، برای تسریع امور تلاش داشت و در نهایت بازیکن برزیلی پرسپولیس و مدیر برنامه هایش در ساعت ۳ بامداد فرودگاه را به قصد هتل محل اقامت خود ترک کردند‌

بیشتر بخوانید:

جونیور: بازیکن بعدی پرسپولیس، من هستم

این بازیکن ۲۴ ساله که به صورت قرضی در گویاس برزیل بازی می کرد با فسخ قرارداد، قصد پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس را دارد.

این انتقال در توافقی سه جانبه با باشگاه بلغارستانی لودوگورتس رازگارد که این بازیکن تحت قرارداد با آن است، برای انتقال قرضی یک ساله صورت خواهد گرفت.

با توجه به توافق های صورت گرفته، قرارداد این بازیکن در صورت موفقیت در بررسی های پزشکی اختصاصی باشگاه و ایفمارک منعقد می شود.

خوزه جونیور فعالیت حرفه ای خود در فوتبال را از سن ۱۹ سالگی و از سال ۲۰۱۵ در باشگاه یوونتوس برزیل آغاز کرد. وی در این مدت با توجه به اطلاعات مندرج در ویکی پدیا در ۱۰ تیم حضور داشته است که آخرین آن ها گویاس برزیل بود.

وی در حالی به تهران آمده است که در شرایط مسابقه قرار دارد.

طبق هماهنگی های به عمل آمده، قرار است بررسی های پزشکی این بازیکن از صبح امروز دوشنبه و پس از استراحتی که در محل اقامت خود خواهد داشت،  آغاز شود.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس