جواد کاظمیان

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: با توجه به سن کمی که جونیور دارد و انگیزه هایی که حتما برای بازی در بهترین تیم سه سال اخیر ایران در وجودش هست حتما می تواند در پرسپولیس به کار کالدرون بیاید.

سرویس ورزش مشرق – در آستانه عقد قرارداد باشگاه پرسپولیس با جونیور براندائو درباره این بازیکن با یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه پرسپولیس حرف زدیم.

جواد کاظمیان در گفت و گو با مشرق، ضمن بررسی وضعیت جسمانی و عملکرد این بازیکن درباره اینکه جونیور چه اندازه می تواند به پرسپولیس کمک کند حرف زد. پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار هفته اول این تیم روبروی پارس جنوبی جم نیز صحبت کرد.

* چقدر از این مهاجم برزیلی شناخت دارید؟

- همان قدر که در گزارش ها و اخبار شنیده ام. البته شنیدم او در این اواخر در سری A برزیل به میدان رفته و این نشان می دهد بازیکن بدی نیست. لیگ سری یک برزیل جایی نیست که هر بازیکنی بتواند در آن توپ بزند.

* یعنی بازیکن خوبی است؟

- باید یک نکته کلی را درباره بازیکنان برزیلی بگویم که البته درباره این فوتبالیست که از سری A برزیل می آید بیشتر صدق می کند. برزیلی ها شرایط جسمانی خوبی دارند که این بازیکن با وجود سن کمی که دارد می تواند کنار علیپور به پرسپولیس کمک کند. البته خیلی از اوقات در فوتبال شاهد بوده ایم که یک بازیکن خوب پس از جابجایی و حضور در لیگی جدید افت می کند. مثلا از انگلیس به ایتالیا رفته و کم فروغ می شود. یا از اسپانیا به انگلیس می رود و آن بازدهی قبل را ندارد. باید دید جونیور چه وضعیتی در لیگ ایران بدست خواهد آورد.

* فکر می کنید سبک کارش چطور است؟

- با توجه به قد بلندی که دارد (۱۸۷ سانتی متر) و وزن پایینش (۷۲ کیلو) حتما روی هوا کارآیی لازم را خواهد داشت. شنیدم او فصل قبل در سری B برزیل در ۱۸ بازی ۹ گل زده که نشان می دهد هر دو بازی در میان، گلزنی کرده و این برای فوتبالیستی که بازیکن ثابت تیمش نبوده آمار جالبی است.

* پیش بینی تان از مکان بازی او چیست؟

- بستگی به سیستم اتخاذی کالدرون دارد. شاید او بخواهد با تک مهاجم بازی کند و شاید هم بخواهد با دو مهاجم به مسابقات بیاید. من دقیق نمی دانم این بازیکن وینگر هم بازی می کند یا نه، ولی در کل با توجه به سن کمی که دارد و انگیزه هایی که حتما برای بازی در بهترین تیم سه سال اخیر ایران در وجودش هست حتما می تواند در پرسپولیس به کار کالدرون بیاید.

* به نظرتان می تواند در همین بازی اول به میدان برود؟

- اگر اینطور که شنیدم ۱۰، ۱۲ روز پیش داشته در سری A برزیل بازی می کرده، از نظر جسمانی حتما در وضعیت خوبی است ولی چون با تیم هماهنگی ندارد شاید کالدرون او را برای دیدارهای بعدی نگه دارد.

* دیدار با پارس جنوبی جم را چطور پیش بینی می کنید؟

- قطعا بازی اول برای هر تیمی مهم است. به ویژه پرسپولیس که توانسته سه سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شود. حتما تیم روبرو انگیزه های زیادی برای مصاف با پرسپولیس دارد. امیدوارم پرسپولیس از همین دیدار اولش بتواند با قدرت لیگ را شروع کند و برای اولین بار چهارمین قهرمانی پیاپی را به نام خودش بزند. پرسپولیس بازیکنان شایسته ای جذب کرده و با حفظ استخوان بندی قبلی اش قطعا تیم خوبی را در لیگ به میدان خواهد فرستاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
    6 6
    نیم فصل کلی پول میگیره و میره
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
    11 7
    به درد نمیخوره
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
    0 9
    پرسپولیس از نظر استقلال بیا که تیمی نیست
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
    4 1
    لنگیا زود بیا تو تیم آبیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس