صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۶ مرداد

این فعال اصلاح طلب مدعی شده است که «باید با تبدیل چادر مشکی زنان به چادر رنگی، نشاط را به جامعه برگردانیم»! متاسفانه طیف اصلاح طلب نگاه جنسیتی و دکوری به زنان دارد.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** نفتکش ایرانی با مذاکره و دیپلماسی آزاد شد!

روزنامه اعتماد در یادداشتی به قلم «قاسم محبعلی» از مدیران وزارت خارجه در دولت اصلاحات نوشت: «بدون دسترسی به مضمون رایزنی‌ها و محتوای گفت‌وگوها میان ایران و بریتانیا، نمی‌توان قضاوت کرد که چه بده بستان و چه معامله‌ای ممکن است برای آزادی نفتکش ایرانی انجام شده باشد، اما روشن است که مذاکره و رایزنی دیپلماتیک راه را برای آزادی این نفتکش هموار کرده است».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «در ادامه شرایط کنونی با وجود اینکه اروپا حاضر به حمایت از اقدام لندن برای توقیف کشتی حامل نفت ایران نشد، اروپایی‌ها همچنان ممکن است که در موضوع کشتی توقیف شده در تنگه هرمز که پرچم بریتانیا داشت، از لندن پشتیبانی کنند و در این پرونده لندن را محق بدانند. آزادی هر دو نفتکش توقیف شده در چند هفته اخیر می‌تواند به کاهش نگرانی‌ها در مورد امنیت تجارت خارجی ایران از یک سو و امنیت دریانوردی در خلیج‌فارس، کمک‌کننده باشد».

در روزهای گذشته «عباس عبدی» فعال سیاسی اصلاح طلب در اعترافی دیرهنگام تاکید کرد که «روابط بین‌الملل در اصل متکی به قدرت است و بس».

علت اصلی آزادی نفتکش ایرانی، مجموعه اقدامات مقتدرانه غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. زبان دیپلماسی در دنیا، زبان اقتدار و قاطعیت است. نفتکش ایرانی با رویکرد مبتنی بر مقاومت آزاد شد و نه دیپلماسی.

رویکرد مقاومت همیشه جواب می‌دهد. آنجا که ایران، پهپاد متجاوز آمریکایی را به قعر دریا فرستاد و ترامپ در نهایت از ایران تشکر کرد. آنجا که ایران مقر تروریست‌های تکفیری در نزدیکی مرزهای ایران را با مورد هدف قرار داد و سیلی سختی به تروریست‌ها و حامیان آن زد.

** حمله گاز انبری روزنامه کرباسچی به چادر زنان ایرانی

روزنامه سازندگی- متعلق به حزب کارگزاران به مدیرکلی «غلامحسین کرباسچی»- در یادداشتی با عنوان «راهکار افزایش نشاط» به قلم «جهانبخش خانجانی» عضو حزب کارگزاران و سخنگوی وزارت کشور در دولت اصلاحات نوشت: «جامعه بانشاط به عنوان یکی از بسترهای ضروری برای رشد اجتماعی و تثبیت توسعه شناخته می‌شود. در این بین نشاط در جامعه مقوله‌ای است که باید برای تقویت، حفظ و ایجاد آن تلاش کرد...در بحث پوشش جامعه، ترویج چادرها و روسری‌ها و مقنعه‌ها با رنگ‌های روشن و متین به جای تیره و سیاه فعلی...می‌تواند در این مهم مؤثر باشد. علاوه بر اینکه لباس‌های شاد و متنوع به جای پوشش‌های یکنواخت و کدر که مردم و خصوصاً دانش آموزان را وادار به استفاده از آن می‌کنند، باید ترویج شود».

این فعال اصلاح طلب مدعی شده است که «باید با تبدیل چادر مشکی زنان به چادر رنگی، نشاط را به جامعه برگردانیم»! متاسفانه طیف اصلاح طلب نگاه جنسیتی و دکوری به زنان دارد.

در تابستان سال گذشته شهرداری اصلاح طلب تهران در اقدامی تأمل برانگیز از بنری با شعار «زنان، چهره شهر را تغییر می‌دهند» رونمایی کرد. در میانه این بنر ۵ رنگ سبز، آبی، قرمز، نارنجی و مشکی به چشم می‌خورد، در حالی که روی خط مشکی، ضربدر زده شده بود.

این اقدام عجیب شهرداری با واکنش منفی افکار عمومی مواجه شد. یکی از فعالین فضای مجازی در واکنش به این موضوع نوشت: «زنان دفتر نقاشی شما نیستند که بخواهد آن‌ها را نقاشی کنید». یکی دیگر از فعالین فضای مجازی هم نوشت: «کی می‌خواهید بفهمید که زن، آدم است، شیء نیست». دیگری نوشت: «زن سیمان و سازه نیست که شهر را زیبا کند... زنان چهره شهر را تغییر می‌دهند اما نه آن گونه که لیبرال‌های شهرداری فکر می‌کنند».

اصلاح طلبان همواره ژست دفاع از حقوق زنان به خود می‌گیرند. اما اقداماتی از قبیل «پیشنهاد عقیم کردن زنان کارتن خواب»! و «حمایت تمام قد از قاتل یک زن (نجفی، شهردار اسبق اصلاح طلب تهران)»! و موارد مشابه دیگر موجب شده است که این ژست به قیافه اصلاح طلبان زار بزند.

** تعلل دولت در حذف یارانه ثروتمندان و اخذ مالیات از خانه‌های خالی!

روزنامه ابتکار در یادداشتی به قلم «محمد علی وکیلی» عضو فراکسیون امید مجلس نوشت: «راستش را بخواهید در درون کشور هیچ کار جدی در آواربرداری از آثار جنگ اقتصادی انجام نشده است. و ما توجیهی برای آن نداریم! جز اقدام هرچند مثبت اما کم‌تاثیرگذار در برخورد با چند فاسد اقدام دیگری در مبارزه با اصل فساد انجام نداده‌ایم. مشخص نیست چرا در ایجاد شفافیت به وسیله اصلاحات در ساختار اقتصادی و مدیریتی کشور تعلل می‌ورزیم؟ مشخص نیست چرا برای ایجاد عنصر پاسخگویی در سیاست تردید داریم؟ برای مردم پذیرفته نیست که چرا حذف یارانه ثروتمندان، شفافیت بنگاه‌ها، اخذ مالیات از خانه‌های خالی و به‌طورکلی جلوگیری از فرار مالیاتی به نتیجه نمی‌رسند».

این نماینده اصلاح طلب مجلس، اقدامات تحسین برانگیز قوه قضاییه در برخورد با مفسدان دانه درشت اقتصادی را به «اقدام هرچند مثبت اما کم‌تاثیرگذار در برخورد با چند فاسد» تقلیل داده است.

از سوی دیگر وی از عدم حذف یارانه ثروتمندان و عدم اخذ مالیات از خانه‌های خالی گلایه کرده است، بدون آنکه از مجری اصلی مطالبه گری کند!

مجری اصلی حذف یارانه ثروتمندان و اخذ مالیات از خانه‌های خالی، دولت است. متاسفانه دولت آقای روحانی علریغم وعده‌های متعدد تاکنون هیچ اقدامی درخصوص حذف یارانه ثروتمندان و اخذ مالیات از خانه‌های خالی انجام نداده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 45
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • FR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    26 9
    بالاتر از سیاهی رنگی نیست.......رنگ سیاه مبوبترین رنگ نزد بانوان است در همه جای جهان .....آخه این اصلاحطلبهاچه جایگاهی دارند که بخواهند رنگ چادر تغییر دهند ؟عرضه دارند به خانمهای خانواده شون رنگ تحمیل کنند !
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
      32 2
      هرچه به انتخابات نزدیکتر می شویم افسادطلبان فتنه گر به دستور اربابانشان بیشر برروی موضوعات دوقطبی ساز مانور می دهند تا خواسته های معیشتی و اقتصادی مردم که دولت بنفش یکپارچه به آنها گند زده به حاشیه برود
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
      24 2
      اگر دست آقای ظریف مذاکره بود، الآن نفت کش ما آزاد نمیشد هیچ، نفت کش انگلیسی مثل ناوچه انگلیسی و آمریکایی کمتر از 48 ساعت آزاد میشد.
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
      21 3
      چشم چرانی، یا نشاط خانواده ها را به فساد می کشانند تا انحرافات خانوادگی خود را پنهان کنند
    • سید IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
      70 0
      دیپلماتهای ما اگر مذاکره و سیاست بلدند لطفاً تا سپاه مجبور به مداخله نشده که تعدادی آمریکایی خبیث را دستگیر کند، زندانیان ایرانی دربند حکومت زورگوی آمریکا را آزاد کنند تا مردم هم باور کنند که چنین توانایی دارند! با حلوا، حلوا گفتن که دهان شیرین نمی شود!!!!!
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
      2 0
      آزادی نفتکش ایرانی دستاورد سپاه بود وگرنه از دولت بجز انفعال چیزی مشاهده نمی شد.
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    14 3
    سرکار آقای کرباسچی این فتوا را کاش زود تر می دادی یعنی زمانی که مادر و مادر بزرگت زنده بودن آنوقت آنها رابا چادر رنگی به خیابان می بردی لطفا سرت به کار خودت و خانواده ات باشدفضولی در کار دیگران نکن شما و امثال شما مصداق این ایه از قران هستید سوره صف ایه 8 یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُواْ نُورَ اللَّهِ بِأَفوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِّمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ‏ آنان تصمیم دارند که نور خدا را با دهان‏ها (و سخنان و افتراها)ى خود خاموش کنند، در حالى که خداوند کامل کننده نور خویش است، هرچند کافران ناخشنود باشند. و ملت هم ایران و حزب الهی و زنان پاکدامن با ایستادگی و مقاومت در مقابل یاوه گویان و دشمنان دین قران اهلبیت ع غربزده های داخلی خارجی این گونه هستند سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم وَآخَرينَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ يَعلَمُهُم ۚ وَما تُنفِقوا مِن شَيءٍ في سَبيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيكُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ﴿۶۰﴾ هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید! و (همچنین) اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! و (همچنین) گروه دیگری غیر از اینها را، که شما نمی‌شناسید و خدا آنها را می‌شناسد! و هر چه در راه خدا (و تقویت بنیه دفاعی اسلام) انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده می‌شود، و به شما ستم نخواهد شد!
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    16 6
    «شهيد علي روحي نجفي» -اي خواهرم: قبل از هر چيز استعمار از سياهي چادر تو مي ترسد تا سرخي خون من.
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
      9 2
      احسنت به روح مطهر آن شهید‌.
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    15 3
    کشتی با دیپلماسی زور آزاد شد
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
      2 10
      خیر انگلیس دید نفتکش بی دلیل توقیف شده رفع توقیف کرد .
    • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
      3 0
      با دیپلماسی؟!!! اشتباه شده، کشتی ایرانی آزاد شده نه کشتی انگلیسی! دیپلماسی ما همیشه به نفع دشمن بوده است.
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    11 4
    به کوری چشم شما افساد طلبان از خدا خواسته ام کفنم چادر مشکی ام باشد‌‌‌.
  • فاطمه IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    10 5
    خواهرم! سیاهی چادر تو از سرخی خون من کوبنده‌تر است شهید محمود آقازیارتی در قسمتی از وصیتنامه خود می‌نویسد: و شما چادر سیاه و حجاب اسلامی را بر سر بکشید و چشم دشمنان را کور و تن آنان را به لرزه در آورید همانگونه که گفته‌اند خواهرم سیاهی چادر شما کوبنده‌تر از سرخی خون من است. شهید حمید نظام علی خواهرم سرخی خونم را به سیاهی چادرت به امانت دادم پس امانت دار خوبی باش بانو چه زیرکانه در مقابل تو طئه کاخ سفید کاخ سیاه خود را بنا کرده ایی نگفته بودی اهل سیاستی
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    12 4
    خواهرم! سیاهی چادر تو از سرخی خون من کوبنده‌تر است شهید محمود آقازیارتی در قسمتی از وصیتنامه خود می‌نویسد: و شما چادر سیاه و حجاب اسلامی را بر سر بکشید و چشم دشمنان را کور و تن آنان را به لرزه در آورید همانگونه که گفته‌اند خواهرم سیاهی چادر شما کوبنده‌تر از سرخی خون من است.
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    10 4
    افتخار ما داشتن چادر مشکی .چادر مشکی عشق ابدی ماست.
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    12 1
    ماخدا را داریم .افساد طلبان کسی نیستند.وکاری نمی توانند بکنند.
  • کاوه GB ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    3 11
    نگفته که چادر مشکی ممنوع بشه. گفته انواع دیگر چادر و مانتوهای رنگی ترویج بشه تا در قدم اول از بی حجابی به سمت یک متوسط معقول از حجاب حرکت کنیم. خیلی هم حرف عاقلانه ایه و برای مغزهای سنگ شده هضمش سخته. فعلا موها پوشیده بشه ،‌جلوی مانتوها بسته بشه بعدش در قدم های بعدی بیایید همه را سیاه کنید و خیالتان را راحت. اما در حال حاضر با این پکیج مانتوهای نازک جلوباز و شلوارهای نخی تنگ و کوتاه و شال های افتاده اثری از حجاب وجود ندارد. به پیشنهاد نویسنده سازندگی فکر کنید.
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
      1 0
      خودت جواب خودت را دادی فکر نمیکنی مغز خودت هضم شده بااین طرز برداشت وسوال وجوابت.
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
      1 0
      توفعلا دقت کن چی گفتی وهضمش کن .بااون مغز سنگ شدت تابعد.
    • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
      1 0
      تحلیلت حاکی از مغز سنگ شده ات بود .یک کم حرفات را هضم کن بعد حرف بزن.
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
      2 1
      دقیقا گفته بجای چادر مشکی از چادر رنگی استفاده شود .وقتی متن را نخواندی بیخود چرا نظرمیدی ودیگران را به مغز سنگی که هضم مطالب براش سخت متهم میکنید که همش خودتی .
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
      1 0
      بااین تحلیل آبکیت نکنه عقل کل! خودت را نویسنده سازندگی میدانی.؟؟؟!!!
    • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
      1 1
      اتفاقا خیلی هم مزخرف گفته,حجاب با چادر مشکی رو با این چرندیات به سخره نگیر؛این سخره گرفتن حجاب چادر مشکی رو هم تهدید میکنه وموجب بی عفتیست!
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    7 0
    افساد طلبان. نافی خدا کد خدا باور. را از حاکمیت. کنار بگذارید.. این ها کشور به گند کشیدن.
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    23 1
    اولین اختلاسی.. اکلین شهردار قلدر ... حالا اولین شهردار ضد چادر .... بر سرت
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    1 0
    خدایا خداوندا این ملت چه گناهی به درگاهت مرتکب شده اند که این سرطان بدخیم افساد طلبان را بر این مردم نازل فرمودی!!؟؟؟... از درگاهت عاجزانه طلب مینماییم تا شر این خیانت کاران و مشرکان ضددین را از سر مروم مسلمان ایران وجهان کم فرمایی
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    1 1
    جناب غضنفر خان آقای کرباسچی یک زره از مغزتان استفاده کنید و در مورد چیزی که می گویید اول تحقیق کنید بعد درنوردش ابراز نظر کنید فتوا بدهید مثلادر نورد رنگها در روان‌شناسی رنگ‌ها، همان‌گونه که نوع رنگ در ایجاد گرسنگی، سیری، خشم و آرامش تأثیر مستقیم دارد، در شعله‌ور شدن غرایز جنسی نیز دخالت مستقیم دارد. رنگ سیاه باعث کاهش شهوت است؛ چنان که امام صادق(علیه‌السّلام) در این زمینه خطاب به «حنّان بن سُدَیر» که نعلین سیاه پوشیده بود، فرمودند: «آیا نمی‌دانی رنگ سیاه مایه تقلیل شهوت است».[10] از طرف دیگر رنگ سیاه، رنگ تشخص و هیبت است و در میان رنگ‌ها ابهت بیشتری دارد. در ریشه‌یابی لغات، رنگ سیاه در عربی به نام اسود است و به معنی آقایی، برتری و سیادت است. حال که ثابت شد چادر مشکی ریشه‌ی قرآنی و اسلامی دارد،
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    2 3
    اگر پوشیدن چادر رنگی در بین خانمها مرسوم و عادی شود البته به شرط رعایت حد حجاب شرعی، فکر نمیکنم جلب نظر نامحرم بکند. چنانچه این پوشش رنگی و سنتی قرنها قبل از انقلاب اسلامی در ایران رواج داشت و الان هم بسیاری از اقوام ایرانی رنگی میپوشند. شاید اگر چادر رنگی باب شود بسیاری از بی حجابان به چادر گرایش پیدا کنند.
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    1 0
    جالب این جاست که این خودباخته ها علی رغم این که به اسم نشاط همه جور حرمت شکنی می کنند ولی هرگز زندگی شادی ندارند بحث های آن ها رسانه هایشان آکنده از ناامیدی غم بدبختی و تیره روزی هست سبک زندگیشان هم سیگار روان گردان الکل
  • حامد IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    1 0
    آره جون خودت با دیپلماسی آزاد شد ارواح عمه جونت
  • DE ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    5 1
    این بی خردها نمی دانند که چادر مشگی بخشی از باورهای دینی شیعیان وپوشش شیعیان مومنه است؟ همه تلاش ایندسته این است نمادهای شیعه را از بین ببرند و قرتی گری را جایش بال و پر دهند! وگرنه دکور و رنگی کردن چادر مشگی زنان مومن فقط یک بازی بیش نیست! زنان بازیچه دست این دسته نیستند که هرکاری دلشان خواست با زنان بکنن. اگر راست میگویند میخواهند نشاط را به جامعه برگردانند در توسعه عدالت و کمک به اقشار کم درامد تلاش کنن و اینقدر شعارهای تو خالی ندهند!
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    1 1
    خدایا چرا اینا رو به جرم خیانت نمیگیرند این همه زن بی حیا توی خیابونا کمتونه میخوان چادر حضرت زهرا رو از روی سر زنان متعهد و عفیف ما بردارن چون میدونن از دامان این زنهاست که جوانان مومن مجاهد تربیت میشن خائنین صهیونیست این مثلا روزنامه نگار باید به عنوان نفوذی بازجویی بشه
  • لیلا IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    1 1
    کاری به ارثیه مادرمون.حضرت زهرا نداشته باشید بسه دیگه
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    1 1
    مخالفان حجاب، به زنان نگاه ابزاری دارن
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    1 0
    آزادی نفتکش ایرانی نتیجه مقاومت بود
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    1 0
    درود بر رزمندگان اسلام
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    1 0
    بهترین کار دولت همینه که صدا و سیما رو بتونه در نطفه خفه کنه تا اگر صدای انتقادی هم هست خاموش شود و بعد برامون از گل و بلبل صحبت کنه ....
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    1 0
    نشاط وآرامش. فقط با ایمان خداوند متعال بدست. می آید.الا به ذکر الله. تتمعن القلوب
  • محمد IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    1 0
    آن طور که از اخبار و نوشته های سایت های بیگانه بر می آید عده ای از داخل ایران به آمریکا پیام داده اند که به هر صورت ممکن جلوی آزادی این نفتکش را در شرایط کنونی بگیرد تا قدرت مذاکره در مقابل مقاومت زیر سوال نرود
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    0 0
    هنرانست که حجاب را برای خواهران جذاب کنیم نه چگونگی حجاب خواهران را دربر اقایان نامحرم جذاب کنیم که میشود تعارض باض اصل هدف حجاب...
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    1 1
    نشاط جنسی ی هرزگی منشاء نظاط که نیست هیچی عامل بیماری های بسیار کثیفی نیز هست - این روحانی نما کرباسچی جنون جنسی گرفته است
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    1 0
    افساد طلبان با حجاب و چادر مشکی چیکار دارید.؟؟؟از خدا وقیامت وجهنم بترسید .برای آخرت عمل جمع کنید .دنیا دوروزه وگذراست.انقدر آب توآسیاب دشمن نریزند.
  • ادهمی IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    0 0
    اولا اگر ما وارد مذاکره می شدیم مثل سال 1334 هم نفت کش و هم محموله نفت کش و هم هزینه دادگاه را از ایران می گرفتن این شواهد برای ما با سند همراه است و غربیها اهل مذاکره نیستند خودمان را قول نزنیم پس اقتدار و مقاومت حرف اول است نه مذاکره دوم این اصلاح طلبها یا شیطان صفتان سعی دارند اذهان مردم را به حاشیه برده زنان را به بی بندو باری کشیده و از انان سوء استفاده نموده و به نام آزادی و نشاط و هزار حرف زهرمار زنان جامعه را فریب بدهند تا به اهداف شوم خود برسند که در هر دوتا هم انشااالله به حول قوه الهی شکست خواهند خورد.
  • DE ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
    1 0
    اگر طوفان سیا این لیبرالها و اصلاحاتچی ها و غرب پرستان را با خود ببرد ینگه دنیا نشاط و طرب و وحدت و خوشبینی باز به جامعه ما باز میگردد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس