سردار نقدی: سپاه الگوی جهان اسلام است

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه باید بتوانیم زبان جهادی را به جای دیوان سالاری جایگزین کنیم، تصریح کرد: سیج و گروه‌های جهادی آماده هر کاری برای انقلاب است.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در اجتماع بزرگ جهادگران بسیج سازندگی با اشاره به ویژگی های جهادگران اظهارداشت: نوجوانی که غرق در ناز و نعمت است اما با جهادگران همراه می‌شود و به محروم ترین و دوردست ترین مناطق کشور برای کار جهادی می‌رود، منشا این کار چیزی نیست جز ولایت پذیری.

بیشتر بخوانید:

کدام شخصیت‌های ایرانی در لیست تحریم‌های آمریکا قرار گرفته‌اند؟

وی افزود: نظریه پردازان و روانشناسان بزرگ می گویند بهترین روش برای تربیت بشر این است که آنچه برای خودت می پسندی برای دیگران نیز بپسند اما الگوی فاطمی به ما می‌گوید اول همسایه ات بعد خودت. امروز ما برای آنچه رهبر انقلاب از ما خواسته اند در اینجا جمع شده ایم، اما مشکل ما نبود سازوکارهای لازم برای استفاده از ظرفیت جوانان است. 

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه ما باید بتوانیم زبان جهادی را به جای دیوان سالاری جایگزین کنیم و مشارکت عمومی و مردمی را به کارهایمان اضافه کنیم، تصریح کرد: بسیج و گروه های جهادی آماده هر کاری برای انقلاب است. 

سردار نقدی گفت: همه چیز برای یک جهاد و جهش بزرگ آماده است و ان شاء الله با شما جوانان که آماده خدمت رسانی به مردم هستید خواهیم توانست الگوی اسلامی را به جهان بشریت عرضه کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس