کد خبر 982855
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
والیبال

با توجه به گفته رئیس سازمان لیگ والیبال ایران، تنها سه تیم اجازه حضور در لیگ‌برتر را دارند.

به گزارش مشرق، در میان خبرهای خوبی که این روزها از عملکرد تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های مختلف از جمله لیگ ملت‌های والیبال و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو به گوش می‌رسد، شرایط نابسامان لیگ‌برتر باشگاه‌های ایران نگرانی‌ها در مورد آینده والیبال را دو چندان می‌کند.

در حالی که انتظار می‌رفت در زمان اعلام شده از سوی فدراسیون والیبال تیم‌های لیگ‌برتری شرایط خود را با پرداخت بدهی‌ها به بازیکنان برای حضور در فصل آینده لیگ رو به راه کنند، این اتفاق رخ نداد!

بیشتر بخوانید:

برد سخت شاگردان کولاکوویچ برابر کوبا/ بازگشت خوب، بلندقامتان ایران را امیدوار نگه داشت

منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در این مورد گفت: متاسفانه تنها سه تیم با توجه به پرداخت مطالبات بازیکنان خود جواز حضور در لیگ برتر را دارند. تیم‌های راهیاب ملل، فولاد سپاهان و فولاد سیرجان به دلیل نداشتن بدهی می‌توانند در فصل آینده لیگ ثبت نام کنند.

او در پاسخ به این سوال که با این شرایط لیگ‌برتر والیبال برگزار می‌شود؟ اظهار کرد: باید جلسه‌ای را برگزار کنیم تا در این مورد تصمیم گیری شود. شاید به تیم‌ها فرصت دوباره‌ای دهیم تا شرایط را برای ثبت نام خود فراهم کنند.

پورحسن تاکید کرد: البته باید بگویم که اگر قرار است تیمی با داشتن بدهی در لیگ حاضر شود، باید از سازمان بازرسی کشور نامه بیاورد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس