کد خبر 982560
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
کلایدیا رات معاون پارلمان اروپا

معاون رئیس پارلمان آلمان درباره گسترش نژادپرستی در کشورش هشدار داده و خواستار مقابله جدی با این مسئله شد.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه آلمانی "دی ولت"، "کلایدیا رات"، معاون رئیس پارلمان آلمان در مقاله ای که در یک رسانه آلمانی به چاپ رسیده است تاکید کرد که برای بسیاری انسان ها در آلمان نژادپرستی یک تجربه روزمره است.

بیشتر بخوانید:

نیویورک تایمز: «نژادپرستان سفیدپوست» تروریست هستند

واشنگتن‌پست: ترامپ در حال نابود کردن آمریکا است

وی انتقاد شدیدی به گسترش نژادپرستی در آلمان کرده و ضمن ابراز تاسف در این باره اظهار داشت:  این نژادپرستی فرهنگی و قومی و حتی ضد مسلمانان در قالب یک صدای پس زمینه گاهی بلند وگاهی آرام  برای بسیاری انسان ها به یک تجربه روزمره و دردناک نژادپرستانه تبدیل شده است.

وی خواستار مبارزه با این مسئله شده و تاکید کرد که نژادپرستی در آلمان به مسئله ای روزمره تبدیل شده و ما نباید چشمان خود را بر روی این مسئله که چگونه الگوهای فکری نژادپرستانه و فیلترهای درک این مسئله در کشور ما ریشه می دواند ببندیم. به گفته وی این مسئله نباید بیش از این بی اهمیت نشان داده شود و باید با آن مبارزه شود.

در بخش دیگری از مقاله این سیاستمدار آلمانی آمده است که این وظیفه همه دموکرات ها در کشور ما است که بپاخیزند و در برابر این مسئله بایستند و چهره خود را نشان دهند و صدای خود را بلند کرده و روشنگری کنند.

رات همچنین تاکید کرد که باید اقدامات بیشتری علیه اظهارات نژاد پرستانه و نفرت انگیز چه به صورت آنلاین و آفلاین انجام شود و همچنین کارهای آموزشی و پیشگیری از نژاد پرستی در مدارس باید تقویت شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
    0 1
    این قوم از اولشم نژادپرس بودند
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
    2 0
    نفوذیهای صهیونیست در پارلمان المان. الارم دادند دوباره .. چطور پالمان تورچیه نژاد پرستی رو.افتخار میدانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس