کد خبر 982265
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
قلعه باستی هیلز

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درباره وضعیت ثبتی ویلاهای باستی هیلز گفت: هیچ سندی برای این ویلاها صادر نشده است.

به گزارش مشرق، ذبیح‌الله خدائیان در حاشیه مراسم تکریم و معارفه روسای دادگستری استان تهران درباره وضعیت ثبتی و کاداستری منطقه باستی‌هیلز و ویلاهای بنا شده در منطقه لواسان گفت: کاداستر، کار ملی و مهمی است که نیاز به تلاش بیشتر همکاران ما و سایر دستگاه‌ها دارد از جمله سازمان منابع طبیعی، امور اراضی، وزارت مسکن و شهرسازی و همه اداراتی که به نوعی در طرح کاداستر سهیم هستند.

بیشتر بخوانید:

ساکنین باستی هیلز چقدر مالیات می دهند!؟

شکایت از شهردار لواسان برای حذف گیت ورودی «باستی هیلز»

پول‌های نامشروع موجب تقویت جریان اشرافی در لواسان شد


وی ادامه داد: اگر همه همکاری کنند و دولت و مجلس در اختصاص بودجه لازمی که قانون پیش‌بینی کرده همکاری کنند، به نتیجه خواهیم رسید.


او گفت: آن مواردی که منابع طبیعی به ما نقشه داده ، سعی کردیم جانمایی کنیم و حفاظت از آنها به عهده خودشان است و قطعا ما برای آنهایی که ویلا ساختند سندی صادر نکردیم ، اما برای منابع طبیعی این کار را انجام داده‌ایم.


رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درباره آزمون سردفتری سال ۱۳۹۷ گفت: بر اساس نتایج در حال اختبار شفاهی پذیرفته‌شدگان هستیم و هیئتی را به مشهد فرستادیم که افراد شرق کشور را اختبار کنند در بقیه استانها هم انجام خواهد شد و امیدواریم هر چه زودتر تمام شود و ابلاغ‌شان را صادر کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
    0 0
    عذر بتر از گناه. چرا اجازه دادید بسازند؟
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
    0 0
    اختبار یعنی چی؟ اینها بلد نیستن فارسی حرف بزنند واقعا که کلاس داره خارجکی حرف زدن نابود کردین زبان فارسی رو با این کارهاتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس