کد خبر 981920
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
دادگاه نمایه

دادستان تهران: ­در حوزه تنظیم بازار ارز و اخلالگران در نظام ارزی، برخوردهای بسیار خوبی شده و تاکنون برای ۳۷۹ نفر کیفرخواست صادر شده است.

به گزارش مشرق، علی القاصی مهر افزود: ۳۰۹ نفر به مجازات سنگین محکوم قطعی شدند و ۲۲۴ فقره پرونده اختلال ارزی در دادسراها و شعب ویژه در دستور کار است.

بیشتر بخوانید:

همکاری محرمانه احمد عراقچی با آقاخانی در بازار غیر رسمی ارز

خروج ‌یک‌هزار میلیارد ریال ارز و ثروت ملی از کشور


وی گفت: برای حفظ امانت مردم، بیت المال، سرمایه جامعه و صیانت از حقوق عمومی و برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و کسانی که بدنبال دست اندازی به بیت المال هستند؛ مجتمع ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی در تهران به صورت متمرکز ایجاد شده است و
در دادستانی تهران دادسراهای ویژه پولی و بانکی و دادسرای اقتصادی در یک مجموعه تحت عنوان یک دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی شکل گرفته است.


القاصی مهر گفت: رویکرد ما این است که به این پرونده‌ها با سرعت و دقت ودر عین حال با رویکرد انقلابی و قانونی رسیدگی کنیم.


دادستان تهران افزود: هیچ مفسد اقتصادی و متخلف از قانون امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی حاشیه امن ندارد و هر کسی به بیت المال دست اندازی و به حقوق مردم دست درازی کند و در موقعیت شغلی که نظام برای او ایجاد کرده و منصب و جایگاهی که از قبل نظام و مردم بدست آورده است، بخواهد خیانت کند، بایستی از زیر تیغ عدالت دستگاه قضایی عبور کند.


وی افزود: هیچ گونه تبعضی نباید بین افراد در نظام قضایی ایجاد شود، آن کسی که صاحب جاه و مقام و نفوذ و حزب و گروه است، هیچ تفاوتی با دیگران ندارد و در برخورد با جرایم و مفاسد اقتصادی عزم قوه قضاییه جدی است و هیچ گونه اغماض و ملاحظه‌ای هم صورت نمی‌گیرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    خدا پدر آقای رئیسی رو بیامرزد که مر عمل است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس