کد خبر 981712
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
مورینیو

سرمربی پرتغالی بر لزوم تغییر در افکار خود تاکید و عنوان کرد در حال آماده شدن برای پروژه بعدی مربیگری خود است.

به گزارش مشرق، فصل جدید رقابت‌های باشگاهی در اروپا در حالی آغاز می‌شود که برای اولین بار در بیش از ۱۵ سال اخیر مورینیو تیم ندارد و هیچ تیمی به او پیشنهاد نداده است. او آخرین بار در یونایتد بود و با این تیم قهرمان لیگ اروپا و جام اتحادیه شد ولی به دلیل حاشیه‌های زیاد رفتار پوگبا و اتفاقات فصل سوم حضورش در این تیم، از یونایتد اخراج شد.

بیشتر بخوانید:

آقای خاص در انتظار پیشنهادی بزرگ

او در ادامه گفت: من حسرتی بابت مربیگری خودم ندارم. اگر اینطور باشد، مربیانی که کمتر از من جام و افتخار کسب کردند چه‌کار باید بکنند. من هنوز ۵۶ سال سن دارم و مثل بچه‌ها هستم و چیزهای زیادی باید یاد بگیرم. چارلز داروین به من آموخت که بهترین، قوی‌ترین و باهوش‌ترین نیست. بهترین کسی است که خودش را با تغییرات وفق دهد. تغییرات همیشه برای بهتر شدن نیستند. بعضی وقت‌ها باید تغییرات را بفهمید و خودتان را با آن وفق دهید و سازگار کنید. در حال حاضر باید به آن فکر کنید.

روی فاریا که در تمام تیم‌ها در کنار مورینیو بود، دیگر با این مربی کار نخواهد کرد و سرمربی الدحیل شد. سرمربی پرتغالی با اشاره به تغییر کادر مربیگری خود گفت: در حال حاضر مشغول مطالعه هستم. فکر می‌کنم زمان تغییر فرا رسیده است و به همین خاطر کادر مربیگری من در آینده باید متفاوت با کادر مربیگری من در قبل باشند. در حال حاضر تیم‌های زیادی را می‌بینم و در حال بررسی آنها هستم. باید بتوانم به بهترین شکل خودم را آماده کنم تا بتوانم نیازها و انتظارات را برآورده کنم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس