کد خبر 979732
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
مورینیو

مورینیو در مصاحبه‌ای عنوان کرد آمادگی کامل و کافی برای از سرگیری فعالیتش به عنوان مربی را دارد.

به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو از دسامبر گذشته که از مربیگری منچستریونایتد کنار گذاشته شد، بیکار است.او در ماه‌های اخیر ریکاوری کرده و در برخی برنامه‌های تلویزیونی نیز کارشناسی کرده است.

در چند مصاحبه هم عنوان کرد دوست دارد به مربیگری بازگردد.مربی معروف پرتغالی در گفت‌وگویی که روز گذشته با اسکای انجام داد،‌یکبار دیگر بر این موضوع تاکید داشت.

بیشتر بخوانید:

دست رد مورینیو به پیشنهاد ثروتمندترین مرد چین

*فرصتی برای مرور گذشته

موریینو در ابتدای مصاحبه مفصلی که با شبکه مذکور انجام داد، درمورد دوران بیکاری چند ماه گذشته توضیح داد. 

او عنوان کرد در ماه‌های اخیر فرصت پیدا کرد آنچه در دو دهه گذشته انجام داده،‌ را مورد بررسی قراردهد و برای آینده بهتر برنامه‌ریزی کند.

وی گفت: فرصت چند ماهه اخیر، شرایطی را برایم فراهم کرد که بعد از 20 سال، زمان کافی برای فکرکردن و مرور آنچه برایم اتفاق افتاده،‌ را داشته باشم. در این فرصت در کنار تعمق،‌ تحقیق و آنالیز اتفاقات گذشته، حس کردم لبریز از انرژی و انگیزه برای فعالیت مجدد هستم. البته دوستانم به من مرتب می‌گویند از این زمان فراغت،‌ از این ماه ژوییه و اوت  و کلا از چیزهای که قبلا نداشتم،‌لذت ببرم.

او افزود: صادقانه بگویم نمی‌توانم از این چیزها لذت ببرم. چون به قدر کافی خوشحال نیستم که از این چیزها لذت ببرم.

او ادامه داد:جای فوتبال در دلم خالی است.مملو از انرژی هستم. با خودم رو راست هستم. همینطور با مردمی که مرا دوست دارند. همچنین هواداران بیشمار که در سراسر جهان دارم. کلا همه آنهایی که من موردعلاقه‌شان هستم.

*فوتبال، انگیزه آقای خاص

در ادامه این مصاحبه مربی بزرگ فوتبال پرتغال و جهان در مورد آنچه در زندگی چند ماه گذشته‌اش وجود نداشته صحبت کرد. او از دلتنگی‌ خود نسبت به فوتبال گفت.

مربی پیشین منچستریونایتد، چلسی،‌ رئال مادرید و اینترمیلان آنگاه عنوان کرد: آینده من در گرو قدم بعدی است و من واقعا از دوران فراغتم لذت نتوانستم لذت ببرم.

*نه به پیشنهادات

آقای خاص فوتبال جهان البته در دورانی که استراحت و تجدید قوا کرد، می‌توانست سرمربیگری برخی تیم‌ها از جمله بنفیکا را که پیشنهاد داده بود، بپذیرد.

او حتی می‌توانست مربی تیمی از لیگ حرفه‌ای چین باشد که رقم بسیار کلانی را به عنوان دستمزد دریافت کند و گران‌ترین مربی دنیا شود اما این پیشنهادات را رد کرد. چون دنبال شرایط بهتر و حرفه‌ای‌تری بود.

مورینیو اظهار داشت: برای من سخت‌ترین چیز در زندگی،‌ گفتن نه است. مجبور بودم کار کنم. چون همیشه انگیزه و میل کارکردن داشتم. وقتی امکان کارکردن دارم، به خودم می‌گویم که به فعالیت ادامه دهم. اما نه گفتن،‌ واقعا خیلی خیلی برایم سخت است. اما این که به پیشنهادات نه گفتم، به این دلیل بود که سطح چالش کاری را برای خودم کافی ندیدم.

او تصریح کرد :با وجود احترام به همه کسانی که پیشنهاد دادند و موقعیت کاری ایجاد کردند،‌ باید بگویم از این حق برخوردار هستم که خوب‌ترین را گزینش کنم. آنهایی که طرفدارم در همه جا هستند،‌ این انتظار را از من دارند. من با همه این شرایط کاری مواجه شدم. اما به خودم گفتم که باید صبور باشم. منتظر بمانم که فرصت کاملا مطلوب برایم فراهم شود. موقعیتی که کاملا بزرگ باشد و همسطح اعتبارم باشد.

مورینیو در این مصاحبه عنوان کرد با وجود داشتن میل،‌ انگیزه و انرژی بسیار زیاد،‌ همچنان منتظر دریافت پیشنهادی کاملا بزرگ است تا با آوازه‌اش همخوانی داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس