کد خبر 981694
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
رضا مهماندوست

رضا مهماندوست سرمربی تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان گفت: در تکواندوی جمهوری آذربایجان هیچ چیز سر جای خودش نیست و وضعیت هر روز بدتر می‌شود.

به گزارش مشرق، رضا مهماندوست در خصوص شرایط تیم ملی تکواندو جمهوری آذربایجان اظهار داشت: وضعیت بدتر می‌شود که بهتر نمی‌شود و هیچ چیز سر جای خودش نیست. پول نداریم، پزشک در کنار تیم نیست، هوگوی الکترونیکی نداریم که متاسفانه تمام این‌ها دردسرساز است.

وی افزود: با وجود اینکه تیم نیاز به کسب امتیازهای المپیکی دارد، اما با این روند بعید است بتوانیم جایگاه ملی‌پوشان خود را در رنکینگ حفظ کنیم. متاسفانه اوضاع اصلا خوب نیست.

بیشتر بخوانید:

مهماندوست: مقصرم چون برای آذربایجان مدال آوری کردم

سرمربی تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان ادامه داد: برای مسابقات ژاپن ۶ نفر در بخش مردان و ۲ نفر در بخش بانوان اسم دادیم که کمیته ملی المپیک آذربایجان از ما خواسته تا تعداد نفرات را کاهش دهیم. وقتی فدراسیون ما توان پرداخت پول بلیت را هم نداشته باشد، معلوم است که شرایط اینگونه می‌شود.

مهماندوست در پایان خاطرنشان کرد: اگر روراست بخواهم حرف بزنم در اینجا گیر کرده‌ام و معلوم نیست چه چیزی در انتظار ما است. کجدار و مریض یکسری کارها را پیش می‌بریم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس