کد خبر 981571
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴
خوراکی نمایه

سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات وزارت صنعت امروز قیمت 100 قلم کالای اساسی و مصرفی از جمله برنج و حبوبات را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، با راه‌اندازی سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت مردم می‌توانند با مراجعه به این سامانه قیمت 100 قلم کالای اساسی را به صورت روزانه رصد کنند. 

بیشتر بخوانید:

تغییرات قیمت اقلام خوراکی مشخص شد +جدول

عباس تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در این باره گفت:  بخشی از خدمات این سامانه، اطلاع رسانی قیمت کالاهایی است که مشمول قیمت تثبیتی است و سازمان حمایت قیمت های مصوب را اعلام می‌کند و بخشی دیگر کالاهایی است که واحدهای تولیدی قیمت خود را در سامانه 124 درج می کنند و سازمان حمایت در راستای تامین حقوق مردم طبق ضوابط تعیین قیمت، موارد را مورد رصد قرار می دهد.

براین اساس حداقل قیمت هر کیلوگرم از انواع برنج داخلی و خارجی و همچنین حبوبات در این سامانه اعلام شده که در جدول زیر قابل مشاهده است. 

فتنی است مردم  می‌توانند با مراجعه به سایت به آدرس www.124.ir، قیمت کالاهای دیگر از جمله لوازم خانگی، لوازم بهداشتی  و لوازم مصرفی خودرو را مشاهده کنند.  همچنین  امکان ثبت شکایت در این سامانه فراهم است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عباس IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    2 0
    قیمت کالا در سامانه قرار بگیره چه دردی از ملت دوا میکنه مردم میتونن از سامانه با قیمت ثبت شده کالا تهیه کنن بهتره قیمت رو تو فروشگاها کاهش بدن نه تو سامانه بقول روحانی تورم جیب مردمه نه امارو ارقام
  • سید رضا IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    چرا انقدر علاقه به انجام کارهای موازی و ایجاد سامانه جدید دارید ؟! همان سامانه 124 را تجهیز می کردید ، برای اعلام روزانه قیمتها !!
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    0 0
    با سلام، چرا باید اینقد اختلاف بین حداقل و حداکثر باشه؟؟؟؟ بدیهی است که همه فروشندگان میان به حداکثر قیمت میدن چون کسی نمیتونه جریمه کنه
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
    0 0
    همه چیز گران است!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس