کد خبر 955951
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
گوشت ارزانی که فقط در سازمان حمایت پیدا می‌شود + تصاویر

درحالی که هر کیلوگرم گوشت گوسفندی در بازار حداقل ۹۵هزار تومان قیمت دارد، نه‌تنها نظارتی بر قیمت این محصول نمی‌شود بلکه در سامانه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات سازمان حمایت تنها نرخ گوشت‌های تنظیم‌بازاری درج شده که وجود خارجی ندارند.

به گزارش مشرق، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان که مسئولیت حمایت همزمان از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را به‌عهده دارد، به‌نظر می‌رسد این روزها بازار و قیمت بسیاری از کالاهای مصرفی مردم از جمله گوشت قرمز را رها کرده است.
بیشتر بخوانید:

در پایگاه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات این سازمان اقدام به درج قیمت انواع گوشت قرمز کرده است که هیچیک از این قیمت‌ها در بازار مشاهده نمی‌شود، به‌طور مثال قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی تنظیم‌بازاری در این سامانه ۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۴۴ هزار و ۴۰۰ تومان و گوشت گرم و مخلوط گوساله ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان، ران و مغز ران ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان و سردست و گردن ۳۱ هزار تومان است.

بنابر این گزارش اما در بازار، کف قیمت هرکیلوگرم گوشت گوسفندی بدون دنبه در حدود ۹۵ هزار تومان، با دنبه ۹۲ هزار تومان و گوشت گوساله ۹۵ هزار تومان است.

همچنین بنابر این گزارش براساس اعلام دبیر ستاد تنظیم بازار واردات و عرضه گوشت با ارز ۴۲۰۰ تومانی قطع و اعلام شد که این محصول از این پس با ارز نیمایی در بازار عرضه می‌شود اما بعد از گذشت چند هفته از این مصاحبه و قطع عرضه گوشت قرمز با ارز دولتی، این سازمان نه‌تنها کنترلی بر قیمت‌ها در بازار نداشته بلکه حتی قیمت‌های خود را نیز به‌روز نکرده است تا مرجعی برای مصرف‌کنندگان و عرضه‌کنندگان باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    42 0
    حقوق ما 600 هزار تومنه ! چند کیلو گوشت میشه ؟؟ میشه کرایه خونه و قسط وام رو هم باهاش داد؟
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
      17 0
      حقوق من 800 هزار تومن بدون بیمه! کارفرما میگه میتونی بری جای دیگه اگه خواستی. اداره کار هم میرم شکایت میکنم برای بیمه طرف کارفرما میگیرن !!!
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    55 0
    دولت خرفت
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
      19 1
      کی رای داد؟
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    28 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه/ گهی لوف لوف خورد گه دادنه دانه
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    24 0
    دولت بی بخار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس