کد خبر 981399
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
مویس کین

اورتون در حالی توانست مهاجم یوونتوس را به خدمت بگیرد که خیلی‌ها این بازیکن را روملو لوکاکوی جدید فوتبال اروپا می‌دانند.

به گزارش مشرق، مویس کین مهاجم فصل قبل یوونتوس به فهرست نفرات تیم اورتون اضافه شد و با قراردادی به ارزش ۲۵ میلیون پوند پیراهن "تافی‌ها" در لیگ برتر را به تن خواهد کرد.

سبک بازی این بازیکن شباهت زیادی به روملو لوکاکو مهاجم سابق اورتون دارد که با ۷۵ میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست و حالا به نظر می‌رسد دوباره اورتون به سراغ بازیکنی رفته است که در یوونتوس عملکرد خوبی داشت و می‌تواند لوکاکوی جدید در گودیسون پارک لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید:

تیم‎های بزرگ اروپایی چه بازیکنانی را خریده‌اند؟

کین بعد از امضای قرارداد با اورتون که فرهاد مشیری ایرانی مالک آن است گفت: بسیار خوشحال و مفتخرم که از این به بعد پیراهن اورتون را به تن می‌کنم. تمام تلاش خودم را برای ثبت خاطرات خوب و موفق در این تیم به کار خواهم بست. از قدمت تیم اورتون به خوبی آگادهی دارم و دلیل انتخاب این تیم هم این بود که من به آینده نگاه داشتم و تصمیم گرفت اورتون را انتخاب کنم تا به بازیکن بزرگی در آینده تبدیل شوم و از فرصت بازی برخوردار  باشم. من به بردن عادت دارم و دوست دارم این عادت را به سایر هم تیمی‌های خودم در اورتون انتقال دهم.

مارکو سیلوا نیز به تمجید از این بازیکن پرداخت و از او به عنوان یکی از ستاره‌های آینده فوتبال جهان نام برد. کین در یوونتوس به خاطر ترافیک بازیکن در خط حمله چندان به بازی گرفته نشد ولی توانست در بازی‌هایی که برای این تیم به میدان می‌رود عملکرد قابل قبولی ارائه کند و به تیم ملی ایتالیا نیز دعوت شود. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس